3-4-3 ser det ut att bli. Ska bli spännande att se hur det funkar.Nyholm på bänken idag. Och vi verkar spela 4-4-2 idag va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
3-4-3 ser det ut att bli. Ska bli spännande att se hur det funkar.Nyholm på bänken idag. Och vi verkar spela 4-4-2 idag va?
har mycket svårt att se varför AIK skulle förlora en enda match resten av årets allsvenska matcher. Jag säger bara 2LAX17
På pappret så ska det vara så. Vi har bäst lagdelar generellt men ändå får vi det inte att fungera. Även om jag gillar Norling så är det han som får bli boven.Hur tyckte du det gick @Tärnan sen din spådom?
1 Vinst 1 Lika och 2 Förluster...
Samt utslagen ur EL.
Ber om ursäkt, men kunde inte låta bli när du sticker ut hakan.
På pappret så ska det vara så. Vi har bäst lagdelar generellt men ändå får vi det inte att fungera. Även om jag gillar Norling så är det han som får bli boven.
Om du använder en proxy som gör att det ser ut som du surfar från Sverige funkar det. Jag brukar köra Hola plugin för Chrome. Annars funkar säkert nån stream, t.ex http://www.hesgoal.com/Jag missar derbyt :'( någon som vet om cmore går att streama från Asien?
Grymt, det där måste jag kolla upp. Tack för tipset.Om du använder en proxy som gör att det ser ut som du surfar från Sverige funkar det. Jag brukar köra Hola plugin för Chrome. Annars funkar säkert nån stream, t.ex http://www.hesgoal.com/
Om du använder en proxy som gör att det ser ut som du surfar från Sverige funkar det. Jag brukar köra Hola plugin för Chrome. Annars funkar säkert nån stream, t.ex http://www.hesgoal.com/
Jag är 99,9% säker att cmore fungerar i utlandet. speciellt när det gäller allsvenskan eftersom det inte är något annat land som sänder den finns det ingen rättighetsproblematik.Grymt, det där måste jag kolla upp. Tack för tipset.
Underbart. Tack!Jag är 99,9% säker att cmore fungerar i utlandet. speciellt när det gäller allsvenskan eftersom det inte är något annat land som sänder den finns det ingen rättighetsproblematik.
Jag har kollat cmore och allsvenskan både i Tyskland och Spanien
Fanns det inte någon fraktion där förut som gick under "exil gnagare" eller vad de hetteUnderbart. Tack!
Hoppas du har rätt. Bara jag hittar tillräckligt bra wifi så blir det nog bra.
Vi är överallt :-DFanns det inte någon fraktion där förut som gick under "exil gnagare" eller vad de hette
Skumt, har aldrig funkat utan proxy för min del.Jag är 99,9% säker att cmore fungerar i utlandet. speciellt när det gäller allsvenskan eftersom det inte är något annat land som sänder den finns det ingen rättighetsproblematik.
Jag har kollat cmore och allsvenskan både i Tyskland och Spanien
Senaste i maj i Portugal och juni i Spanien så fungerade Cmore för mig för att kolla AIK. Däremot fungerade t.ex hockey-VM inte att se från Cmore i Portugal. Vet att det inte är Asien, men känns som att allsvenskan fungerar i hela Europa via Cmore. Hoppas det är likadant i Asien!Jag missar derbyt :'( någon som vet om cmore går att streama från Asien?
Sportlib! Har redan haft tillgång till tjänsten ett tag och rekommenderar det starkt, man får följa laget på resor, träningar, inför matcher osv. Riktigt kul.Antar att fler av er som har årskort fick ett mail ifrån AIK idag att vi hade förtur till någon ny tjänst. Oklart vad tjänsten gör eller erbjuder men alltid kul att vara utvald![]()
som AIK media?Sportlib! Har redan haft tillgång till tjänsten ett tag och rekommenderar det starkt, man får följa laget på resor, träningar, inför matcher osv. Riktigt kul.
Tycker det är lite snurrigt det där. Vissa filmer är ju släppta på AIKplay också. Men är ett smidigt sätt att följa laget och av det som hittills har lagts upp på Sportlib så tycker jag att man kommer laget väldigt nära och får följa med hela vägen mer. Väldigt bra kvalité. Riktigt roligt att till exempel följa med på hela resan en bortamatch i Europa eller när Stefanelli blev värvad och kom till Friends för första gången, inifrån omklädningsrummet när Sauli lämnade, "Hemma hos Nisse" osv. Om jag har förstått det rätt så är ambitionen att få ut minst en film om dagen.som AIK media?