• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

Ser ut som mot Bajen i våras, bollinnehav utan ett enda läge.. Frågan är vad som är värst, att vi förlorar mot Kalmar eller AFC hemma? Jag mår så dåligt...
 

charles8

Omega
2-Faktor
På pappret så ska det vara så. Vi har bäst lagdelar generellt men ändå får vi det inte att fungera. Även om jag gillar Norling så är det han som får bli boven.

Känns som att Norling får till sommaren nästa säsong på sig att visa mer än han gjort i denna. Detta under förutsättningen att Europaplatsen bärgas iår.
Jag har alltid älskat Norling, hyllat Norling och påstått att guldet 2009 med Stahre som tränare egentligen är Norlings guld, men i tider som denna vill jag kunna kräva mer av honom. Med det material han har till sitt förfogande MÅSTE vi kunna spela en bättre fotboll (eller iallafall ta fler poäng).
Que Sera Sera...
 
Så gött! Lite hopp inför derbyt! Affane avstängd nästa :/ tungt tycker vi är som bäst med honom som balansspelare. Hoppas Norling sätter in thern, varför är han inte med längre? En av de bästa under året...
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Just ja, någon som vill gå på derbyt? Jag skänker gärna min plåt (norra stå) till en klockbroder eller syster om personen ifråga är Gnagare och lovar till 100% att gå. Biljetterna till Norra är slutsålda.
 

don.h

Cartier
Om du använder en proxy som gör att det ser ut som du surfar från Sverige funkar det. Jag brukar köra Hola plugin för Chrome. Annars funkar säkert nån stream, t.ex http://www.hesgoal.com/
Grymt, det där måste jag kolla upp. Tack för tipset.
Jag är 99,9% säker att cmore fungerar i utlandet. speciellt när det gäller allsvenskan eftersom det inte är något annat land som sänder den finns det ingen rättighetsproblematik.

Jag har kollat cmore och allsvenskan både i Tyskland och Spanien
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Jag är 99,9% säker att cmore fungerar i utlandet. speciellt när det gäller allsvenskan eftersom det inte är något annat land som sänder den finns det ingen rättighetsproblematik.

Jag har kollat cmore och allsvenskan både i Tyskland och Spanien
Underbart. Tack!
Hoppas du har rätt. Bara jag hittar tillräckligt bra wifi så blir det nog bra.
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Fanns det inte någon fraktion där förut som gick under "exil gnagare" eller vad de hette
Vi är överallt :-D
Screenshot_20170821-084912_01.png
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Jag är 99,9% säker att cmore fungerar i utlandet. speciellt när det gäller allsvenskan eftersom det inte är något annat land som sänder den finns det ingen rättighetsproblematik.

Jag har kollat cmore och allsvenskan både i Tyskland och Spanien
Skumt, har aldrig funkat utan proxy för min del.
 
Jag missar derbyt :'( någon som vet om cmore går att streama från Asien?
Senaste i maj i Portugal och juni i Spanien så fungerade Cmore för mig för att kolla AIK. Däremot fungerade t.ex hockey-VM inte att se från Cmore i Portugal. Vet att det inte är Asien, men känns som att allsvenskan fungerar i hela Europa via Cmore. Hoppas det är likadant i Asien!
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Jag skickade ett mail till C-more, väntar på svar.
Några dagar kvar bara till årets viktigaste derby. Börjar få derbyångest redan, trots att jag inte är hemma. Matchen börjar klockan 21 på Bali, vore svinkul om jag kunde se matchen.
Förlust är inget alternativ. Dif har hybris redan, förstå hur det blir om dom vinner. Olidligt. Det får bara inte hända.
 

don.h

Cartier
Antar att fler av er som har årskort fick ett mail ifrån AIK idag att vi hade förtur till någon ny tjänst. Oklart vad tjänsten gör eller erbjuder men alltid kul att vara utvald :D
 

månljus

Panerai
Tycker det är lite snurrigt det där. Vissa filmer är ju släppta på AIKplay också. Men är ett smidigt sätt att följa laget och av det som hittills har lagts upp på Sportlib så tycker jag att man kommer laget väldigt nära och får följa med hela vägen mer. Väldigt bra kvalité. Riktigt roligt att till exempel följa med på hela resan en bortamatch i Europa eller när Stefanelli blev värvad och kom till Friends för första gången, inifrån omklädningsrummet när Sauli lämnade, "Hemma hos Nisse" osv. Om jag har förstått det rätt så är ambitionen att få ut minst en film om dagen.
 

don.h

Cartier
Intressant man kanske skulle ge det en chans. Fanns det inte någon helt enorm statistikdatabas förut också?
 
Topp