timeismoney1
Basic
Haksabanovic ryktas in, hmm...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte direkt en dålig spelare om de så!Haksabanovic ryktas in, hmm...
Nisse kör Panerai
Sen vet jag inte fler med något roligt
Fan vad man vill se att vi spelar som första halvlek mot Häcken, wow!Häckens form är bra, senaste gången dom förlorade var mot oss när vi vann med 3-0. Sen dess har dom sex vinster och ett kryss, mott MFF. 17-5 i målskillnad på senaste sju.
Förhoppningvis kör dom över Sirius idag och bajen på söndag för att ha EL-platsen att spela om i sista omgången hemma mot Peking.
Andreas Alm dudududu!
Hur mycket ligger det bakom det ryktet? Var inte skitlänge sen han drog till West Ham o kostade rätt mycket stålar också. Lär vara dyrt att lösa det kontraktet just nu. Tror det kan vara en passande spelare.Haksabanovic ryktas in, hmm...
Var kommer ryktet ifrån?Haksabanovic ryktas in, hmm...
Tror tvärtom, han har inte gjort en enda match i La Liga och att han till sommaren ska komma tillbaka och ta en plats i West Ham.. Nja tror snarare att Hammers är öppna för rimliga bud. 10-15 miljoner känns rimligt.Hur mycket ligger det bakom det ryktet? Var inte skitlänge sen han drog till West Ham o kostade rätt mycket stålar också. Lär vara dyrt att lösa det kontraktet just nu. Tror det kan vara en passande spelare.
Jag gjorde mig en GT i paus! Men vilken effektivitet och taktiskt skönspel det är! Enda problemet är att tiden går lite för långsamt just nuVilken jävla halvlek. Helt matt.
Mot 50k!Herregud. Så satans nära nu. Alla till Solna på söndag.
Klockrent!sjukaste matchen på länge.
Ringde en bajenpolare i morse:
-tja
-kan jag låna din bil på söndag?
-vad ska du göra?
-Jag ska skjutsa lennart, han kommer hem
-*klick*