Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GULDFROSSAFattar inte att vi kan spela som om luften gått ur oss.. Hur kan den ha gjort det? Ska vi fegkryssa oss igenom de sista 4 matcherna o hoppas att bla Peking inte tar full pott?
Jaja, hur som helst, bara vi tar det här jä... guldet nu![]()
Inget är klart förrän det är klartGULDFROSSA
Beror ju också på hur många vi släpper in i de matcher vi inte vinner isfMen om Norrköping vinner alla sina resterande 4 matcher så räcker det att vi vinner 2 av 4 matcher, då vinner vi förmodligen på målskillnad om inte Norrköping gör 3.25 mål/match och vi gör 0/match (vilket är skumt om vi måste vinna 2). Anser att det borde vara klart!
Och utan Koffe..Det är helt galet, jag har dock inte några stora förväntningar (lite negativt, jag vet!) Men att möta Malmö utan Adu och Tarik på planen kommer bli tufft! Men man har aldrig någonsin hoppats så här mycket på en ÖFK seger!
Det verkar väl inte helt kört än va? Utan dom tre så känns det nästan hopplöstOch utan Koffe..
Svårt att se att man riskerar "Koffe" när det är kanske än viktigare matcher än MFF kvar inom bara några dagar. Men nej läste bara på FK att han inte är i full träning och kanske missar matchen.Det verkar väl inte helt kört än va? Utan dom tre så känns det nästan hopplöst
Trevligt att Bajen nollade, men sjukt jobbigt att Peking plockade 3 pinnar. Jag tror att Peking går rent resterna matcher.Frågan är hur Gnaget kommer leverera sista 3 vid en eventuell förlust i morgon.
Fan att fotboll kan vara så ångestfyllt.
Rött i 5:e, sjukt han inte fick rött i EL senaste. Hoppas domaren såg den matchen och ger honom ett i dennaJag lovar att idioten Rosenberg kommer gå all-in UFC idag och skada minst en Gnagare.
Nisse kör Panerai![]()
King Larsoni med Däjtona....