• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

RikNik

Panerai
2-Faktor
Såklart att Kalmar vek ner sig. Om Peking vinner nästa söndag är det bara 3 pinnar upp mot oss. Vinst mot Malmö betyder ALLT! Orkar inte tänka på alternativen.
 
Var på plats idag, skapas tillräckligt mycket för att bli en vinst (3-1 i riktigt farliga målchanser).

Hur som helst efter att Norrköping slagit Kalmar i en match med (7-2) i farliga målchanser till Kalmars favör!! bör 6p räcka de sista 4 matcherna - MFF hemma ser jag som omöjlig, de andra 3 matcherna har vi chans!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Fattar inte att vi kan spela som om luften gått ur oss.. Hur kan den ha gjort det? Ska vi fegkryssa oss igenom de sista 4 matcherna o hoppas att bla Peking inte tar full pott?
Jaja, hur som helst, bara vi tar det här jä... guldet nu:)
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Men om Norrköping vinner alla sina resterande 4 matcher så räcker det att vi vinner 2 av 4 matcher, då vinner vi förmodligen på målskillnad om inte Norrköping gör 3.25 mål/match och vi gör 0/match (vilket är skumt om vi måste vinna 2). Anser att det borde vara klart!
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Men om Norrköping vinner alla sina resterande 4 matcher så räcker det att vi vinner 2 av 4 matcher, då vinner vi förmodligen på målskillnad om inte Norrköping gör 3.25 mål/match och vi gör 0/match (vilket är skumt om vi måste vinna 2). Anser att det borde vara klart!
Beror ju också på hur många vi släpper in i de matcher vi inte vinner isf ;)
 
Nu börjar nerverna inför både Peking - Östersund och AIK - MFF komma... Vi skulle alltså vid en förlust för Peking och egen vinst i princip säkra guldet, hur sjukt är inte det?
 
Det är helt galet, jag har dock inte några stora förväntningar (lite negativt, jag vet!) Men att möta Malmö utan Adu och Tarik på planen kommer bli tufft! Men man har aldrig någonsin hoppats så här mycket på en ÖFK seger!
 

Marioo

Omega
Kom igen nu ÖFK! Ni må vara en fuskande, liten klubb utan varken identitet eller kultur men nu kan vi bara hoppas att Sonko mfl spikar igen och tar en pinne. Eller tre.
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Trevligt att Bajen nollade, men sjukt jobbigt att Peking plockade 3 pinnar. Jag tror att Peking går rent resterna matcher.
Frågan är hur Gnaget kommer leverera sista 3 vid en eventuell förlust i morgon.
Fan att fotboll kan vara så ångestfyllt.
 

don.h

Cartier
Trevligt att Bajen nollade, men sjukt jobbigt att Peking plockade 3 pinnar. Jag tror att Peking går rent resterna matcher.Frågan är hur Gnaget kommer leverera sista 3 vid en eventuell förlust i morgon.
Fan att fotboll kan vara så ångestfyllt.

En fruktansvärt ångestladdad match idag. Den totala avsaknaden av offensiv får mig att tro att vi får tufft mot malmö. Ser dock att vi vinner mot östersund, sundsvall och kalmar(ingen brist på små hålor i allsvenskan)
 
Ja, dom spelade faktiskt ut oss med 10 man sist, så frågan är vad man ska hoppas på idag? Men att ångesten smyger sig på är det inget snack om. Offensivt har det ju gått knackigt på sista tiden, förhoppningsvis blir det snabbare omställningar med Stefanelli på plan. Och frågan är om/när Silva blir inbytt, vad händer då? Honom har man ju knappt sett alls sedan han skrev på, inbytt, frisparksmål, utbytt.
Snart dags att bege sig mot NA, det kommer krävas ett par öl för att lugna nerverna idag!
 

Mike

Cartier
86E567A6-2E08-476A-96D6-F682C59B2A6F.jpeg
Nu jävlar kör vi!
 

MAGNETO

Omega
Herregud vad skönt! Jag blir inte alls förvånad om det skulle vara den här poängen som avgör det. Det är precis sådana vinnarskallar som Larsson som behövs för att orka hela vägen. Senaste matcherna har sett för jäkla bleka ut men nu får vi hoppas på en nytändning.
 

don.h

Cartier
Det är vidrigt hur MFF tillåts hålla på med maskning, filmningar och förkastligt beteende matchen igenom. Jag försvarar inte Sebbes beteende men jag anser att MFF's uppträdande ska kunna få konsekvenser i efterhand. Speciellt när domarinsatsen är minst sagt usel matchen igenom.

Det var skönt att det blev någon form av rättvisa iom den sena kvitteringen
 
Topp