• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AIK-tråden

Episk första halvlek igår. Sjukt kul att se. Jag kan inte minnas att jag någonsin sett Gnaget köra över blåvitt så tydligt.
Fy fan vilken nervig höst det blir. Jag tror Peking med sitt spelschema kommer gå rent hela vägen, medans Gnaget har Malmö hemma. Hjärtattacken är fan inte långt borta :-|
Någon mer här som ska till Kalmar?

Episk första halvlek igår. Sjukt kul att se. Jag kan inte minnas att jag någonsin sett Gnaget köra över blåvitt så tydligt.
Fy fan vilken nervig höst det blir. Jag tror Peking med sitt spelschema kommer gå rent hela vägen, medans Gnaget har Malmö hemma. Hjärtattacken är fan inte långt borta :-|
Jupp

Med deras schema bör de gå rent.....men tror inte de löser det. Gnugget dock.......har inte råd med mer än max 1 törsk......3 tuffa kvar....

Med deras schema bör de gå rent.....men tror inte de löser det. Gnugget dock.......har inte råd med mer än max 1 törsk......3 tuffa kvar....
Känner samma. Norrköping klarar inte att gå rent, det är jag helt övertygad om. Går inte gnaget in i ”vi har redan vunnit”-mode är det nog läge att styra upp en SM-gulds gtg...

5A287AEB-2FB2-4FCF-BF77-EBAB53F08FA9.png

Kalenderbitarstatistik.....

Om någon är ute efter en Tuffa Viktor/Andy Capp i Aik-dress så skicka ett Pm. Fint skick och helt intakt med järnöglan kvar på kepsen.

IMG_20181001_153755.jpg

(Dif-figuren är helig och icke till salu)

Var hittade domaren 7 min? Det var ju inte ett enda längre avbrott om man bortser från utvisningen vid straffen och då gick det 1 min, bland det sjukaste jag varit med om...

Fan vad tungt, har vi trillat in i "Nu kan vi inte förlora guldet känslan?" Då kan jag lova att vi kommer förlora det med tanke på spelschemat... Samtidigt bra många lägen att stänga den här matchen, Milos vinnarskalle saknades enormt idag.

Att byta ut Stefanelli sänder sååå tydliga signaler om att vi krampaktigt kommer backa hem så långt det bara går. Förstår att Örebro fick energi av det. Ett uselt byte! Som att det inte räcker med Avdic bytet för att visa våra motståndare att vi kommer backa hem... Men visst borde vi ha avgjort den här matchen tidigare, många klara chanser. Hade sååå unnat Oscar en nolla här, vilka matchavgörande räddningar han gör match efter match

I andra spelade ju Örebro riktigt bra, de spelde som Gnaget.......då blev det kortslutning........bästa motståndet på många matcher........

Ja det var ju ett riktigt sömnpiller idag. Två matcher i rad nu där man inte riktigt känner igen Gnaget som det spelförande laget man varit det senaste året.
Nåja, skönt att det inte blev en förlust i alla fall.

Kämpa Kalmar!

Ja det var ju ett riktigt sömnpiller idag. Två matcher i rad nu där man inte riktigt känner igen Gnaget som det spelförande laget man varit det senaste året.
Nåja, skönt att det inte blev en förlust i alla fall.

Kämpa Kalmar!
Vi har varit fega i två matcher nu, det kostar poäng! Peking "bara" 6 poäng bakom. Men oavsett antalet poäng så är det just inställningen som ändrats och den kan bli riktigt svår att ändra tillbaka

Tillbaka
Topp