Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JuppEpisk första halvlek igår. Sjukt kul att se. Jag kan inte minnas att jag någonsin sett Gnaget köra över blåvitt så tydligt.
Fy fan vilken nervig höst det blir. Jag tror Peking med sitt spelschema kommer gå rent hela vägen, medans Gnaget har Malmö hemma. Hjärtattacken är fan inte långt borta :-|
Någon mer här som ska till Kalmar?
Med deras schema bör de gå rent.....men tror inte de löser det. Gnugget dock.......har inte råd med mer än max 1 törsk......3 tuffa kvar....Episk första halvlek igår. Sjukt kul att se. Jag kan inte minnas att jag någonsin sett Gnaget köra över blåvitt så tydligt.
Fy fan vilken nervig höst det blir. Jag tror Peking med sitt spelschema kommer gå rent hela vägen, medans Gnaget har Malmö hemma. Hjärtattacken är fan inte långt borta :-|
Någon mer här som ska till Kalmar?
Känner samma. Norrköping klarar inte att gå rent, det är jag helt övertygad om. Går inte gnaget in i ”vi har redan vunnit”-mode är det nog läge att styra upp en SM-gulds gtg...Med deras schema bör de gå rent.....men tror inte de löser det. Gnugget dock.......har inte råd med mer än max 1 törsk......3 tuffa kvar....
Var blir guldfesten, Ambassadeur?
HA HA HA.Tyska torget i Norrköping. Välkomna!![]()
Tyska torget i Norrköping. Välkomna!![]()
Känner samma. Norrköping klarar inte att gå rent, det är jag helt övertygad om. Går inte gnaget in i ”vi har redan vunnit”-mode är det nog läge att styra upp en SM-gulds gtg...
De hjälpte ju oss med Bajen ocksåPeking kryssar mot Siriusden såg man inte komma. Älskar Sirius.
Ser mörkt ut på Norrköpings promenader. Sirius?!Tyska torget i Norrköping. Välkomna!![]()
Du menar Ekstrand? Hoppas vi slipper en massa gula kort idag bara, en rad spelare riskerar att missa derbyt va?Milos avstängning är det enda som oroar lite. Antar att Panos går in och spelar där även om Lundström ska vara spelklar
Jag menar Ekstrand! Ja, det är många spelare som man vill ska spela samtliga kvarvarande matcher. Men det kommer ju inte gåDu menar Ekstrand? Hoppas vi slipper en massa gula kort idag bara, en rad spelare riskerar att missa derbyt va?
Oroväckande när det väntar starkt motstånd kommande matcher, men har besegrat DIF, Kalmar och Sundsvall tidigare i årI andra spelade ju Örebro riktigt bra, de spelde som Gnaget.......då blev det kortslutning........bästa motståndet på många matcher........
Vi har varit fega i två matcher nu, det kostar poäng! Peking "bara" 6 poäng bakom. Men oavsett antalet poäng så är det just inställningen som ändrats och den kan bli riktigt svår att ändra tillbakaJa det var ju ett riktigt sömnpiller idag. Två matcher i rad nu där man inte riktigt känner igen Gnaget som det spelförande laget man varit det senaste året.
Nåja, skönt att det inte blev en förlust i alla fall.
Kämpa Kalmar!