• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

Clark Kent

Patek
2-Faktor
D8RoTiAW4AA3KOK.jpg
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
D5AA1425-DA79-4AFB-A039-4A65D8643EAD.jpeg

Tröttmatch i stort......vi hade ju ändå chansen......smygfotade en bänkkollega med stor AP....
 

Isodor

Audemars
Med lite röta torskar djyrtggaarn ikväll och då är det väl status Q?

Djyrgårn har två matcher upp på oss.. ..

oavsett - känns som Norling inte lyckats hitta rätt denna säsong, upplever att man trampar vatten sedan en lång tid tillbaka.
Jag förespråkar för att hitta en ny spännande tränare. Gärna någon med internationella erfarenheter.. Någon behövs för att AIK ska börja blomma igen..
 
Ja, det går för långsamt! Jag tror vi alla har förstått att Norling taktik(mot topplagen) går ut på att låta motståndarna ha bollen, och gå på kontring. Och det är fine med mig egentligen. MEN då kräver det snabba omställningar och att man krigar på mittfältet för att vinna andrabollarna. Jag tycker vi misslyckas där! Och jag tycker det är pinsamt att vi inte spelar upp bollen snabbare på hemmaplan, jag menar, iff iff är säkert nöjda med kryss på friends, på precis samma sätt som vi skulle varit nöjda med kryss på bortaplan. Men det känns inte riktigt värdigt när vi inte verkar vilja sätta igång spelet på hemmaplan. Kort sammanfattat, en jämn match med mycket kamp och en riktigt bedrövlig domarinsats. Det blir till att satsa på topp 3 i år.
 
Topp