• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AIK-tråden

Malmö får ju frispark på minsta snudd! Det blir inte lätt att få med sig frilägen då.....

Det är ändå så tråkigt att man inte ens kan lyfta spelet när man hamnar i underläge. Det summerar säsongen ganska bra, tråkigt nog. Man räcker inte riktigt till. Ut med det gamla och in med nytt till nästa år

Det blir en lång resa hem idag :(
Vi är inte värda mer än så här och jag tror tyvärr att vi kommer vara ett mittenlag i ett par år nu.
Tips på vettiga klockbutiker i Malmö?

Riktigt imponerande av Djurgården att vinna SM-guld med den truppen. Bara att lyfta på hatten och gratulera.

(Även om det måste svida att ha 0 poäng i årets derbyn. Man får glädjas åt det lilla sådana här dagar :) )
Den officiella svidartävlingen börjar härmed;

- Vinna SM-guld men förlora derby
- Vinna derby men förlora både guld och Europa

Jag vet vad jag väljer..

Djuuuuuuuuuuu :cool:

Den officiella svidartävlingen börjar härmed;

- Vinna SM-guld men förlora derby
- Vinna derby men förlora både guld och Europa

Jag vet vad jag väljer..

Djuuuuuuuuuuu :cool:

Ja, självklart skulle jag välja samma men jag har inte så mycket annat att glädjas åt än att ni kom sist i 3-lagsturneringen Stockholmsderdyn :)

Och förresten...jag sa grattis så ett tack är kanske på plats ;)

62 pinnar men fifan vad tråkigt det är att se aik spela.
Håller med. Något måste hända till nästa år. Blir fan galen på nuvarande spel som gör att segrarna känns som en lättnad snarare än ren glädje.

Tack Norling för allt, men nu är det dags att gå vidare.

Grattis till DIF. Dom är solklart värdiga vinnare. Starkt att vända 2-0 idag.

80A26A3C-F112-4D3E-A0AB-CC9DA264C66E.png

Vill se ett betydligt vassare gnaget framåt ikväll. Senaste matcherna har varit bedrövliga. Vinna på självmål mot Örgryte? Det duger inte..

Ikväll hoppas vi på ett taggat Gagnet som vågar lira boll. Dem kan inte bara hålla i den och hoppas att vinna på ett självmål.
Har inte alls imponerat än så länge.
Kalmar ser inte så för jävliga ut ändå.
Men tipset inför ikväll blir iallafall 2-1 till AIK..

Tillbaka
Topp