Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De ligger samlade längs Södergatan, Bergströms Ur och Huke snett emot, samt Stjärnurmakarna som har GS.Det blir en lång resa hem idag
Vi är inte värda mer än så här och jag tror tyvärr att vi kommer vara ett mittenlag i ett par år nu.
Tips på vettiga klockbutiker i Malmö?
Tack. Kanske måste ångestköpa någotDe ligger samlade längs Södergatan, Bergströms Ur och Huke snett emot, samt Stjärnurmakarna som har GS.
Den officiella svidartävlingen börjar härmed;Riktigt imponerande av Djurgården att vinna SM-guld med den truppen. Bara att lyfta på hatten och gratulera.
(Även om det måste svida att ha 0 poäng i årets derbyn. Man får glädjas åt det lilla sådana här dagar )
Den officiella svidartävlingen börjar härmed;
- Vinna SM-guld men förlora derby
- Vinna derby men förlora både guld och Europa
Jag vet vad jag väljer..
Djuuuuuuuuuuu
Tack!Ja, självklart skulle jag välja samma men jag har inte så mycket annat att glädjas åt än att ni kom sist i 3-lagsturneringen Stockholmsderdyn
Och förresten...jag sa grattis så ett tack är kanske på plats
Håller med. Något måste hända till nästa år. Blir fan galen på nuvarande spel som gör att segrarna känns som en lättnad snarare än ren glädje.62 pinnar men fifan vad tråkigt det är att se aik spela.
Artikel igår tror jag......fotbollskanalenNågon med lite koll som vet i vilket skick Nyholm är i just nu?
Spontant känns det som en fortsatt lång väg tillbaka, otroligt tråkigt men samtidigt fullt förståeligt att man inte förlänger med honom. Kul med mycket mål idag, sund att Ylätupa inte fick göra mål. Och konstig nog var det det kallt som sagtArtikel igår tror jag......fotbollskanalen
Yes. Jag tänkte mer än det artikeln sade.Artikel igår tror jag......fotbollskanalen
Ogilla!Gal8 levererar
Bra initiativ! Kan ej gå men sånt här gillar vi.jag har tre extrabiljetter till matchen idag som jag skänker bort om någon vill gå. PM för info
Avgå alla!
Skriver det nu då jag är upptagen ikväll...
Haha, vi är inte där än men jag ser gärna att jag har felSen vinner dem och inleder ligan strålande, kommer det låta lika då!?