Alberget4a
Guld
Framför allt är det väl grannarna i SvFF som berör.Hahahaha!
AIK berör. Allt är som vanligt mao.
#allavet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Framför allt är det väl grannarna i SvFF som berör.Hahahaha!
AIK berör. Allt är som vanligt mao.
Foliehatten sitter lite väl tajt skulle jag troFramför allt är det väl grannarna i SvFF som berör.
#allavet
Inte så hårt som dina skygglappar...Foliehatten sitter lite väl tajt skulle jag tro
Inte så förvånande egentligen med tanke på hur lätt Goitom & co faller...
Som sagt. Ni saknar förmågan att se helheten.Henok "jag filmade inte, jag förstärkte" eller "hade jag fått 10 milj hade jag stått upp" Goitom:
"Här står jag upp och skriker för att försvararen har snuddat min arm, och snart (långt efter kontakt) ska jag göra en döende svanen i 360 grader och få straff"
De rörliga bilderna är givetvis ännu mer tydliga och underhållande (och tragiska)
Den där kontakten varade i ungefär 0,5 sekunder och var minst sagt mild. Han hade släppt sedan länge, Henok stod hur stabilt som helst och sen kastade han sig på klassiskt teatraliskt Goitom-manér. Löjligt och pinsamt. Sveriges Inzaghi.Som sagt. Ni saknar förmågan att se helheten.
Så du tycker att det ska finnas en tidsgräns gällande fasthållning?Den där kontakten varade i ungefär 0,5 sekunder och var minst sagt mild. Han hade släppt sedan länge, Henok stod hur stabilt som helst och sen kastade han sig på klassiskt teatraliskt Goitom-manér. Löjligt och pinsamt. Sveriges Inzaghi.
Givetvis! Givetvis avgör situationen i sig huruvida det ska blåsas. Annars hade vi haft sisådär 300 % fler avblåsningar per match.Så du tycker att det ska finnas en tidsgräns gällande fasthållning?
Henok "jag filmade inte, jag förstärkte" eller "hade jag fått 10 milj hade jag stått upp" Goitom:
"Här står jag upp och skriker för att försvararen har snuddat min arm, och snart (långt efter kontakt) ska jag göra en döende svanen i 360 grader och få straff"
De rörliga bilderna är givetvis ännu mer tydliga och underhållande (och tragiska)
Bilden ljuger inte. En fasthållning är en fasthållning oavsett vad ni tycker. Det är inte tillåtet och straffen är därmed helt legit.Givetvis! Givetvis avgör situationen i sig huruvida det ska blåsas. Annars hade vi haft sisådär 300 % fler avblåsningar per match.
Om det nu var så klockren straff, varför filmade han? Ja just fan, "för att hjälpa domaren"
Jag (och 99% av fotbollssverige med mig) anser att det där inte var straff; räcker med att säga så..
Vilken lustig foliehatt du måste ha. Clown!Trist att en Dommarskandal sannolikt avgör var SM guldet skall hamna.
Vid korrekta domslut så hade Göteborg vunnit matchen..
Så du tycker inte att det var straff? Solklar straff såklart. Men ibland får man domsluten med sig. Ibland emot sig.Vilken lustig foliehatt du måste ha. Clown!
Säger nån som fått alla domsluten med sig så här långt sen allsvenskan startades.Så du tycker inte att det var straff? Solklar straff såklart. Men ibland får man domsluten med sig. Ibland emot sig.
Domare Karlsson sa ju själv efter matchen att det var straff.Säger nån som fått alla domsluten med sig så här långt sen allsvenskan startades.
Klockrent straff. Men som dom sa i cmore studion typ 1800 gånger. Så länge vi inte inför VAR så kommer domarna missa saker. Inte direkt första gången i allsvenskan i år som domarna dömmer felDomare Karlsson sa ju själv efter matchen att det var straff.
Var kommer statistiken från undrar jag i all välmening? Borde inte antal straffar för totalt vara samma som antal straffar mot totalt? Vad missar jag? 2019 54 straffar för men bara 50 mot....
Inte för att ursäkta dåligt beteende.....tror det kan hänga ihop med ålder också.....är man full och 16 år så gapas det mkt......det får man ha med i kalkylen och hopas att det växer bort med tiden.......Trist att fotbollstrådarna har utvecklats från vänskapliga gliringar sinsemellan till seriösa utfall mot andra medlemmar där man leker huligan och kallar varandra diverse glåpord. Pinsamt från vuxna människor och man kan ju bara hoppas att folk skäms när de scrollar igenom vad de har skrivit dagen efter i bakfylledimmans kranka blekhet.
Klockrent straff. Men som dom sa i cmore studion typ 1800 gånger. Så länge vi inte inför VAR så kommer domarna missa saker. Inte direkt första gången i allsvenskan i år som domarna dömmer fel
Kommer ju givetvis aldrig bli 100% vattentätt. Men jag är övertygad om att VAR hade löst straffen & offsiden igårHar du sett premier league (eller serie A) denna säsong inser du snart att VAR hjälper föga, det blir inte mer rimliga bedömningar då heller. det missas solklara straffar, bedöms tveksamma offside och andra grova fel och mkt verkar istället vara att domarna och VAR ska hålla varandra i handen kontra att faktiskt bli ett hjälpmedel för domarna.
Skriver även som jag gjorde i Hammarbytråden att allsvenskan avgörs över 30 matcher. Att klaga på att utfallet i en match ska vara helt avgörande men att ens lag själv inte vunnit alla sina matcher då är det också det främsta problemet till varför ligan inte togs hem (nu kan ju 4st lag ändå vinna än). Dvs inte förlita sig på andra lag ska ordna resultaten för att ens lag torska/spela skit mot x.