Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska bli intressant att se om AIK kan göra en stark avslutning i år. Upplever vårat spelschema svårare än DIF's.
Det innebär att vi måste prestera på topp match efter match - och även hoppas på att DIF torskar några extra matcher för det skall bli verkligt.
Efter gårdagen började man sukta på guldet igen. Skulle AIK prestera guld två år i rad är det totalt banbrytande och unikt för våran klubb.
Isak också på plats såg jag. Kanske är att hoppas på för mycket?För övrigt så sågs den här kingen utanför igår. Låt transfer-/låneryktena börja
OMG. Ja det hade ju varit magisktIsak också på plats såg jag. Kanske är att hoppas på för mycket?
Läste någonstans att AIK och MFF fått fler straffar än övriga lag tillsammans.
Vet någon vart man kan läsa den statistiken?
Har DIF bara fått 1 straff i år?Tycks vara felaktig info.
https://www.transfermarkt.com/allsvenskan/topVerursachteElfmeter/wettbewerb/SE1
Edit: fast den där sidan kanske inte stämmer heller. Är det inte så att MFF missat 6 straffar t ex?
Kom just hem från Friends......bland det sämsta jag sett i år. Man skäms, Renset spelade bättre med en man mindre!! Långa bollar på Bengt känns så gammaldax! Att vi vann idag är ett under! Har vi nåt lag att spela med mot Ellos med alla skador och kort???? Lack....
Trist bara att det är den känsla man haft i 80% av matcherna i år. Ska vi hitta ett eget spel innan säsongen är slut?Ja jäklar vad instabilt det var idag. Linnér som räddar oss! Knappt att vi var värda ett kryss - så mycket slarv. Men extra skönt på ett sätt när man vinner sådana här skitmatcher
Läste någonstans att AIK och MFF fått fler straffar än övriga lag tillsammans.
Vet någon vart man kan läsa den statistiken?
Hahahaha!