• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AIK-tråden

Satan vilken skön vinst
20190901_160442.jpg

Ska bli intressant att se om AIK kan göra en stark avslutning i år. Upplever vårat spelschema svårare än DIF's.

Det innebär att vi måste prestera på topp match efter match - och även hoppas på att DIF torskar några extra matcher för det skall bli verkligt.

Efter gårdagen började man sukta på guldet igen. Skulle AIK prestera guld två år i rad är det totalt banbrytande och unikt för våran klubb.

Ska bli intressant att se om AIK kan göra en stark avslutning i år. Upplever vårat spelschema svårare än DIF's.

Det innebär att vi måste prestera på topp match efter match - och även hoppas på att DIF torskar några extra matcher för det skall bli verkligt.

Efter gårdagen började man sukta på guldet igen. Skulle AIK prestera guld två år i rad är det totalt banbrytande och unikt för våran klubb.

Sant. Men DIF har rätt tufft och finns väl ganska hög risk för fritt fall nu. Lite synd att landslagsuppehållet kom nu så de har tid att rätta till :/

Jag tror dock guldstriden kommer vara mot MFF och eventuellt bubblaren Häcken som har rätt snällt schema framöver

Klassisk Gnaget-seger ikväll - underbart! Lyssnar på Alm i hans intervju efter matchen - har alltid gillat honom, däremot är jag fan så glad att det inte är vår tränare som står och säger "Vi kan slå AIK, men vi kan inte slå AIK och domarna".

Lennart ska hem i år igen!!

Frågan är hur långt detta tar oss.
Hade hoppats på kryss mellan MFF Peking men man kan väl inte få allt.
Hoppats Mellberg gjuta in ny energi i Hbg också ...

Kom just hem från Friends......bland det sämsta jag sett i år. Man skäms, Renset spelade bättre med en man mindre!! Långa bollar på Bengt känns så gammaldax! Att vi vann idag är ett under! Har vi nåt lag att spela med mot Ellos med alla skador och kort???? Lack....

Kom just hem från Friends......bland det sämsta jag sett i år. Man skäms, Renset spelade bättre med en man mindre!! Långa bollar på Bengt känns så gammaldax! Att vi vann idag är ett under! Har vi nåt lag att spela med mot Ellos med alla skador och kort???? Lack....

Ja jäklar vad instabilt det var idag. Linnér som räddar oss! Knappt att vi var värda ett kryss - så mycket slarv. Men extra skönt på ett sätt när man vinner sådana här skitmatcher

Ja jäklar vad instabilt det var idag. Linnér som räddar oss! Knappt att vi var värda ett kryss - så mycket slarv. Men extra skönt på ett sätt när man vinner sådana här skitmatcher
Trist bara att det är den känsla man haft i 80% av matcherna i år. Ska vi hitta ett eget spel innan säsongen är slut?
Det måste ske en förändring inför nästa säsong, ut med Norling och/ eller Wesström. Rensa ett antal spelare typ Rashidi, Obasi och Lindkvist och in med nytt. Gärna typ Hussein, Ylö och kanske ta in Hopcott från Östersund när de konkar...

Att vi är med i racet (sitter dock längst bak i bussen) är bara sjukt med tanke på hur spelet sett ut sedan ett gäng omgångar tillbaka.

Nu känns det mesta bara konstigt. Skulle vi ligga på lika poäng som DIF i sista omgången och ÖFK utesluts och vi vinner med en poäng så kommer jag helt klart poppa en årsgång Pomerol.

Tillbaka
Topp