• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

kapahoo

Omega
Norlings spel såg trött ut redan förra säsongen. Nästan så att det knöt sig redan mot slutet 2018. Det var fel att han fick förlängt (och rätt att han fick gå) men också fel att försöka hitta på någon slags fotboll för att verka i en "underhållningsbransch" eller vad de nu yrade om. Samtidigt är det ju alltid lätt att sitta på ett klockforum och vara efterklok. :) De har det nog inte så lätt alla gånger. Känns som att det är på rätt väg nu i alla fall.
 
4E4B8E78-E8F6-4621-A047-48614CAF890B.jpeg
 

Flaco

Cartier
Det skulle förresten vara skönt om de förlängde med Lustig ytterligare ett år på en gång. Vet att det saknas cash, men jag tror att det är en sådan spelare som dels höjer truppen generellt och även kan bidra till att andra spelare lockas av att signa med AIK.
Instämmer. Jag gillar vad jag fick se av honom idag, en sån ska spela i gnaget.
 
Skön vinst och alltid lika kul när Pertan nätar! Erik Ring ser riktigt vass ut också. Dock onödig dramatik i slutet och synd att inte hålla nollan:)

Viktig 6-poäng match nästa gång, Hata Hata...
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Lite amatörmässigt är det att Gnaget alltid hamnar i dessa trassliga ekonomiska drev..........inte profissionellt nog i min bok........många vill ha del av kakan......klart stökigt........
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Topp