• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

Ivar31

Cartier
Mycket bra insats igår, om Sotte lirar på tå och utan kladd som igår även framöver så är allt tidigare förlåtet. :)
 

DRW

Panerai
2-Faktor
Fy fan vad taggad man är på match ikväll! Har svårt att fokusera på jobbet, vill bara sätta mig och lira lite Destiny 2 så tiden går fortare.

Vad tror ni, samma formation som sist eller återgång till 4-4-2?
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Satan va uselt, inget vill nåt, ingen vill ta kamp, ingen vill offra sig…..tjeckerna spelar ju verkligen inte bra.kuken!
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Känns lite som vi faktiskt är så här dåliga sen sommaren började. Inget JG-effekt inte. Trist, men man är ju van som gnagare. Fuck 😡
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Läser på AIKs insta……folk är lacka på riktigt nu. Ingen rolig läsning….det måste ju vara mentalt och andefattig coachning…..
 

DRW

Panerai
2-Faktor
Om folk är lacka nu, tänk dig då om det blir torsk mot Peking, ut ur europa på torsdag, och sen torsk mot Bajen nästa söndag 😳 då blir det kaos på riktigt.
Tror det inte blir mer kaos, känns ganska givet att det inte blir vinst på söndag och garanterat vinner vi inte med 4 mål på torsdag.

Tror BG får lämna närmaste dagarna.
Hade gärna sett att Jurelius och Ackerman oxå lämnar men de kommer troligen inte ske.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Om folk är lacka nu, tänk dig då om det blir torsk mot Peking, ut ur europa på torsdag, och sen torsk mot Bajen nästa söndag 😳 då blir det kaos på riktigt.
Kan bli stök!! Skiter egentligen i Europaspel, mer en kassako om man lyckas snubbla sig in. Det är så klubben kan få in kapital, det är viktigare än de skulle ta sig till några vidare höjder…..riskfritt just nu iofs…..

Att vi spelar crap mot i hemska brögäng bekymrar mig mer…..
 
Senast ändrad:
Kan bli stök!! Skiter egentligen i Europaspel, mer än kassako om man lyckas snubbla sig in. Det är så klubben kan få in kapital, det är viktigare än de skulle ta sig till några vidare höjder…..riskfritt just nu iofs…..

Att vi spelar crap mot i hemska brögäng bekymrar mig mer…..
Helt rätt.

Det lär absolut storma kring klubben närmsta tiden, man ska inte underskatta de viljor som finns i leden. Det är dock nya tider, så har svårt att se att det blir Poznan-kravaller. Frustrationen blir inte direkt mindre när andra kubbar, ingen nämnd, går som de går.

Personligen så hoppas jag på ett par avgångar.
 

kapahoo

Omega
Det kanske blir bra men det vore oerhört intressant att veta vad som hänt inom truppen de senaste veckorna. Det kan inte bara vara Jordan liksom.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Goitom kan väl bli intressant.

Men jag fattar inte varför inte Mjällby har tagit över för länge sen? Det behövs någon äldre med hjärta och respekt. Vill han inte eller?
 
Topp