• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

Kennet66

Omega
Haha, vi är inte där än men jag ser gärna att jag har fel:)
Har svårt att tro att Norling kan utföra offensiva mirakel på en vecka då han inte lyckats på 2 år dock.
Där håller jag faktiskt helt och hållet med dig. Senaste var det Ofori som kom in, de verkar nöja sig med han som "mannen som ska göra det"
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Så jäkla långt ifrån resultatet var man då inte ikväll. Framåt Gnaget
Kanske ska fortsätta med att be alla avgå innan match?
Kul för Ylö, hoppas att det ger lite självförtroende inför seriestart. Finns ju mycket boll i honom så behöver förhoppningsvis bara en bra start och lite förtroende från Norling för att kunna ta en plats i elvan...
Likaså kul att Asani fick visa lite speed och hänga en balja.
In med någon offensiv spelare på lån tills Bahoui är tillbaks samt värva Milo så kanske man inte behöver kasta ut 15 tv-apparater i år?
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Med tanke på att första skottet på mål kom efter dryga 30 (..kanske missade något) så känns det ju inte direkt upplyftande med Malmö borta. Men vem vet, det kanske släpper nu när spelarna har fått lite vind i seglen. Oavsett skönt med en vinst ikväll.
Med tanke på att MFF har Thelin på topp så lär de inte heller ha ett skott på mål efter 30...
 

Flaco

Cartier
Snart dags för fotboll igen då. Vad tror folket om de första tre matcherna, hur känner ni spontant inför bajen den 3e matchen och årets första derby?
 
Framåt attack! Imorgon gäller det att hänga med i toppen, men peking är starka. Haugaard är nyckeln, sen är det bara att hoppas på Goitom magi eller att Seb får en straff.

(Mitt första inlägg i Lifestyle skulle såklart bli i denna viktiga tråd)
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Framåt attack! Imorgon gäller det att hänga med i toppen, men peking är starka. Haugaard är nyckeln, sen är det bara att hoppas på Goitom magi eller att Seb får en straff.

(Mitt första inlägg i Lifestyle skulle såklart bli i denna viktiga tråd)
Ja jag tyckte ändå att det fanns vissa ljusglimtar senast. Kul med lite yngre förmågor på konstgräset för att få in lite speed.
Kommande fem omgångar blir väldigt intressanta...
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Så det är så det känns att få till en rökare i krysset.....alltid misstänk att det är onice. Skamligt Gnaget.....usch!!!
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Man kan ju tro att Norling och gänget aldrig tidigare mött eller sett en match med Norrköping. Hur kan man vara så naiv att man tror att ett nytt spelsystem klarar allt motstånd oavsett spelare man ställer ut på plan? Hade Adu covid? Hade Mets sprit i vattenflaskan eller en osynlig Hublot på armen? Har Goitom tappat spelförståndet?
Avgå alla är inte nog efter dagens prestation. Lägg ner klubben och satsa på hockeyn istället...
 

MAGNETO

Omega
Är det bara jag eller är dplay horribelt dåligt? Gick inte ens att se klart matchen pga av strul med sändningen. Men det kanske var lika bra det
 
Riktigt usel första halvlek, sen blev det ju absolut bättre men man är ju inte lite nervös inför söndag.. Då vill jag bland annat se ändringarna Pertan och Ofori från start och Saku på bänken. Man kan ju inte klandra Haugaard för målen egentligen, men det är ändå trist då jag hade förhoppningar..
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Men satana vilket skitspel.......jävla jullebollhav......som man inte har nog med angst av att vara gnagare.......att torska mot den strypta makrillen Glenn gör att man skriker efter lobotomi......det är fan drakoniskt med skit........
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Men satana vilket skitspel.......jävla jullebollhav......som man inte har nog med angst av att vara gnagare.......att torska mot den strypta makrillen Glenn gör att man skriker efter lobotomi......det är fan drakoniskt med skit........
Ovärdigt. Fy fan. De enda jag inte kan ”torska” mot
 

MAGNETO

Omega
Var tvungen att se matchen på repris nu i morse. Fan vad bedrövligt. Vinner vi ens något på nya spelsystemet? Väldigt fattigt med målchanser varje match. Det enda som händer är att våra gubbar springer slut på sig
 
Topp