• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Aktiva ks medlemmar på köp och sälj- köper också kopior på olika forum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jac är inte admin. Jag kan däremot läsa reglerna.
Outa medlemmar är inte OK, att tagga ett användarnamn i en diskussion däremot är OK.
My bad, trodde du var admin. Så lenge ingen personlig informasjon blir lagt ut finns det vel som du sier ingen regler eller lover mot tagge et medlem på er forum uansett hva det gjelder.

Jag var precis inne på en av de bästa fejktillverkarens sida och jag blir mörkrädd. Jag skulle nog ha mycket svårt att skilja en äkta på deras fejk om jag inte har dem bredvid varandra. Och det är ju väldigt sällan man har det.
Så jag tycker att det är superviktigt att informera oss om vilka det är.

giphy.gif

Läser denna tråd med stor skepsis.
Men visst är det rafflande.

Finns så många konstiga saker med den här trådstarten.

Till att början med... hur rör det här KS om nån (man vet inte vem) har skapat konton på andra marknadsplatser och sköter någon form av etiskt tvivelaktig handel där?

Sen funderar jag på varför man håller på att kartlägga andra användare? Känns inte riktigt bra faktiskt.

Polisanmäl dem om det är en big deal.

Det finns ganske mye skumt med denne tråden.

1. Trådstartet er selv medlem i grupper som kjöper/selger fake.

2. Trådstarter sitter på informasjon om andre KS brukere som kjöper/selger fake, men vil ikke gi ut noen informasjon om hvem det gjelder.

3. Trådstarter har blitt kastet ut av en stor facebook-gruppe med anledningen at det var mistanker om at trådstarter la opp bilder på fake klokker.

4. Trådstarter har kun poster fra tidligere som gjelder punkt 3. på KS.

Som många andra redan har poängterat så fyller ju din tråd inget syfte om du inte upplyser oss om dem som håller på med fejk och äkta samt är aktiva här under köp & sälj avdelningen.

Jag skrev även att admin måste godkänna nästa grej jag skrivit till dem.
Lägg ner gafflarna eller så kan ni klara er själva och riskera den risken.
Är inte ute på något sätt att leka troll här inne.
Varför skrev du inte till admin innan du skapade tråden i så fall?
Kan ju inte vara svårt att räkna ut på förhand hur reaktionerna skulle bli.

Jag hänger där för att veta vilka jag inte ska handla av i framtiden. Jag är Inte intresserad att visa min breitling
Oj då måste listan bli lång ( eller håller du endast koll på 2-3 st som finns på KS? ) om du skall hålla reda på alla som eventuellt är inne på fejk sidor.
Gör som @yonsson skrev häng ut användarnamn då det verka vara ok om användaren har sitt efternamn som "Nick" och det inte är ett väldig speciellt namn är det bara hänga ut dem. Sen en annan fråga hur aktiva är dessa individer på KS som du håller koll på?
Tycker som visa andra att det verkar finnas en annan agenda här (osar lite katt)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp