Vi ? Som ovan skrevsHej. Tillbakadragen då den inte längre är till salu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi ? Som ovan skrevsHej. Tillbakadragen då den inte längre är till salu.
Haha vad är problemet? Vi som att ”here we have”… hoppas ni kan sova gott nuVi ? Som ovan skrevs
Tryck på anmäl. Regler ska följas @DonGiovanni - Det strider mot reglerna att rensa annonser. Den ska återställas omgående, om du vill kunna annonsera här igen alltså.Semiaktiv? ”Vi har följande”, vilka vi? Tillbakadragen och bilderna är borta
Tillbakadragen - Omega Speedmaster Professional Moonwatch CK2998
Låter nu denna otroligt fina och bekväma limiterade utgåva av Omega vandra vidare till en ny ägare då ny klocka ska införskaffas och något måste bort. Vi har följande: Modell: Omega Speedmaster Professional Moonwatch (CK2998) Limiterad utgåva om 2998 exemplar (homage till 1959s dito)...klocksnack.se
@DonGiovanni
Inget problem, jag brukar skriva jag när jag säljer och ej vi, lycka till med dinkan, hoppas den funkar för er..Haha vad är problemet? Vi som att ”here we have”… hoppas ni kan sova gott nu
Kör hårt!Tryck på anmäl. Regler ska följas @DonGiovanni - Det strider mot reglerna att rensa annonser. Om du vill kunna annonsera här igen alltså.
Ska det tolkas det som att du vill bli avstäng från köp och sälj eller vad menar du?Kör hårt!
Om du går igång på det och det gör din kväll. Verkar vara ett gäng här som inte har bättre saker för sig.Ska det tolks det som att du vill bli avstäng från köp och sälj eller vad menar du?
Va? Samma regler gäller för alla här. Vissa väljer att inte följa reglerna och istället annonsera någon annanstans. Spelar mig noll roll. Kan ju inte vara så svårt att återställa. Känner du dig kränkt för att reglerna gäller även dig? Märkligt i så fall för mig straffar det inte.Om du går igång på det och det gör din kväll. Verkar vara ett gäng här som inte har bättre saker för sig.![]()
Tycker bara det hela är krystat. En person gillar en bild jag precis lagt upp, letar sedan upp mina tidigare inlägg, ser att jag hade lagt ut en Omega till försäljning, inget intresse så drar tillbaka den och spontant tar jag även bort bilder och pris (om det var mot reglerna så visste jag inte det. Märkliga regler i så fall), börjar anmärka på semantiken i annonsen, och nu är vi här.Va? Samma regler gäller för alla här. Vissa väljer att inte följa reglerna och istället annonsera någon annanstans. Spelar mig noll roll. Kan ju inte vara så svårt att återställa. Känner du dig kränkt för att reglerna gäller även dig? Märkligt i så fall för mig straffar det inte.
Läs reglerna, svälj stoltheten och återställ annonsenTycker bara det hela är krystat. En person gillar en bild jag precis lagt upp, letar sedan upp mina tidigare inlägg, ser att jag hade lagt ut en Omega till försäljning, inget intresse så drar tillbaka den och spontant tar jag även bort bilder och pris (om det var mot reglerna så visste jag inte det. Märkliga regler i så fall), börjar anmärka på semantiken i annonsen, och nu är vi här.
Så har jag gjort något fel så anmäl.
Läs reglerna, svälj stoltheten och återställ annonsen![]()
?
Säljes - Rolex GMT-Master II 16713
Överlämnas f2f i Stockholm. Kan även skickas med paket enligt önskemål Är du intresserad till ett annat pris, vänligen hör av dig Säljes: Rolex GMT-Master II 16713 40 mm Steel 18k Yellow Gold Black Dial Ref: 16713 Årtal: 1997 Storlek: 40 mm Länk: Oyster, Steel 18k Yellow Gold Urtavla: Svart...klocksnack.se
Ska det tolks det som att du vill bli avstäng från köp och sälj eller vad menar du
Finns iallafall en tråd i ämnet:Får man be om konsumentrådgivning gällande pris för sin egen annons i den här tråden om man undrar om prissättningen är någorlunda rimlig? Satte ett högre pris tidigare, men fick ett eventuellt bud runt nuvarande pris.
La in en annons jag tyckte hade frågetecken, har inget med att jag gillade din bild på vad jag tror var Explorern, följer typ alla trådar på KS och försöker gilla det mesta, kul att du tar åt dig att jag riktade den särskilt mot just dig och att jag grävt mig fram. Försökte höja nivån för att kliva bort från sexisttemat men verkar som att även det slog felTycker bara det hela är krystat. En person gillar en bild jag precis lagt upp, letar sedan upp mina tidigare inlägg, ser att jag hade lagt ut en Omega till försäljning, inget intresse så drar tillbaka den och spontant tar jag även bort bilder och pris (om det var mot reglerna så visste jag inte det. Märkliga regler i så fall), börjar anmärka på semantiken i annonsen, och nu är vi här.
Finns iallafall en tråd i ämnet:
Vad är ett rimligt pris för....? (värde / värdering)
Kanske kan en sådan här tråd vara av intresse? Jag börjar: En Bulova "Royal Oak" i bra skick?klocksnack.se
Du är nu avstängd från köp och sälj.
Allt är en konspiration! Illuminati osv!La in en annons jag tyckte hade frågetecken, har inget med att jag gillade din bild på vad jag tror var Explorern, följer typ alla trådar på KS och försöker gilla det mesta, kul att du tar åt dig att jag riktade den särskilt mot just dig och att jag grävt mig fram. Försökte höja nivån för att kliva bort från sexisttemat men verkar som att även det slog fel![]()
Runt 110 är rimligt om skicket är bra. Du bör dock räkna med att förhandla kring servicekostnad, som köpare hade jag ansett att behov föreligger. Lycka tillEftersom det gäller ett aktivt objekt med en KS annons valde jag att ställa frågan i den här tråden, men kunde lika gärna skrivit i den du länkar till![]()
Hoppas du känner dig mäktig nuDu är nu avstängd från köp och sälj.
Allt är en konspiration! Illuminati osv!
Snälla, det handlar ju om att följa ks regler, precis som alla andra, ej om makt överhuvudtaget, de flesta fattar och följer, men tydligen ej alla, släpp nu o ha en trevlig kvällHoppas du känner dig mäktig nu.
Nissestr är typ den mest aktiva medlemmen på hela forumet, att han gillat ett av dina inlägg är väldigt okrystat. Hade tyckt det varit mer misstänksamt om han inte hade gjort det...Tycker bara det hela är krystat. En person gillar en bild jag precis lagt upp, letar sedan upp mina tidigare inlägg, ser att jag hade lagt ut en Omega till försäljning, inget intresse så drar tillbaka den och spontant tar jag även bort bilder och pris (om det var mot reglerna så visste jag inte det. Märkliga regler i så fall), börjar anmärka på semantiken i annonsen, och nu är vi här.
Jag tog bort dina rättigheter eftersom du helt enkelt inte följer reglerna.Hoppas du känner dig mäktig nu.
Inflation, höjt nypris osv? Ingen anmärkningsvärd skillnad tycker jag.Vad får dig att tro att värdet gått upp på klockan nu ett år senare i en betydligt svalare marknad? @Rikard.k
Säljes - Rolex Datejust 126200 (blå)
Säljer en Rolex datejust ref. 126200 med blå tavla och jubilee. Fullset från 2021, inklusive kassakvitto. Klockan är inköpt av mig på KS för cirka ett år sedan, men då den sällan används säljer jag den. I mina ögon är klockan i mycket fint skick. Sedvanliga hairlines men inget som sticker ut...klocksnack.se
Vad får dig att tro att värdet gått upp på klockan nu ett år senare i en betydligt svalare marknad? @Rikard.k
Säljes - Rolex Datejust 126200 (blå)
Säljer en Rolex datejust ref. 126200 med blå tavla och jubilee. Fullset från 2021, inklusive kassakvitto. Klockan är inköpt av mig på KS för cirka ett år sedan, men då den sällan används säljer jag den. I mina ögon är klockan i mycket fint skick. Sedvanliga hairlines men inget som sticker ut...klocksnack.se
Jag är inte intresserad av klockan utan hur tankarna går när man sätter ett högre pris i en svalare marknad.Alltid svårt att sätta pris! Lämna gärna ett rimligt bud så tar vi det därifrån![]()
Marknaden är svalare nu mot för ett år sedan.Inflation, höjt nypris osv? Ingen anmärkningsvärd skillnad tycker jag.