• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Aktiva objekt (annonser på KS)

Det är 14 dagars retur oavsett anledning.
Sen är det ju otroligt anmärkningsvärt att skriva som du gör med 1 mörk bild per klocka. Tramsigt @Watches By DD

1000019290.jpg

Sen är det ju otroligt anmärkningsvärt att skriva som du gör med 1 mörk bild per klocka. Tramsigt @Watches By DD

1000019290.jpg

Vad är fördelarna med att ta betalt i Revolut och Wise istället för Swish eller traditionell banköverföring?
Jag är lite old school och har aldrig hört talas om dom förstnämnda två.

1000019290.jpg

Det har du rätt i, annonsen uppdateras. Sen är det begränsat med bilder som jag kan lägga upp så jag väljer att skicka alla bilder i PM, men förstår ditt resonemang.

F
Vad är fördelarna med att ta betalt i Revolut och Wise istället för Swish eller traditionell banköverföring?
Jag är lite old school och har aldrig hört talas om dom förstnämnda två.
La ut dem två betalningsmetoderna, eftersom jag var på jobbet och hade inte uppdaterat min hemsida än. Har dock fått igång hemsidan nu och där kan man betala med kort, paypal och klarna.

Hittar inga villkor? Om du som exempel inte informerar om att ångerrätten är på 14 dagar i några villkor, så förlängs min ångerrätt till 1 år enligt distanshandelslagen.

Skulle i teorin, om du har en klocka att spekulera lite i, kunna köpa den av ditt företag och låta den ligga, hoppas att den ökar i värde inom ett år och om inte annat dag 364 meddela dig att jag önskar returnera klockan.

Nu spetsar jag givet till det, men det finns Väldigt många jobbiga kunder som har koll på sitt ”skydd”. Bara en heads-up att stänga så många portar som möjligt för idioter.

@ToolDiver

1, Det är inte en av få Seikon med integrerad länk till det så kallade ”låga priset”, detta är du väl medveten om.
2, Ditt pris är 199kr billigare än att köpa nytt, med lite rabatt så kan man få en helt ny till lägre pris än din.
3, Skäms på dig, det är inte första gången du hamnar i denna eller liknande trådar.

Skärmdump på annonsen:
IMG_2278.png

Senast ändrad:
@ToolDiver

1, Det är inte en av få Seikon med integrerad länk till det så kallade ”låga priset”, detta är du väl medveten om.
2, Ditt pris är 199kr billigare än att köpa nytt, med lite rabatt så kan man få en helt ny till lägre pris än din.
3, Skäms på dig, det är inte första gången du hamnar i denna eller liknande trådar.

Skärmdump på annonsen:
IMG_2278.png
Han har jag haft på ignore länge...

@ToolDiver

Skärmdump på annonsen:
IMG_2278.png
När någon skriver "Det är sagt" eller "Jag har fått till mig" så följs det med väldigt få undantag av någon debil lögn.

@Kaffefredrik det är väldigt svårt att avgöra huruvida AR:en är skadad eller om den bara är skitig med fingeravtryck på din Heritage baserat på bilderna du lagt upp. Kanske torka av glaset och ta en ny bild?

1751875553842.png

@Kaffefredrik det är väldigt svårt att avgöra huruvida AR:en är skadad eller om den bara är skitig med fingeravtryck på din Heritage baserat på bilderna du lagt upp. Kanske torka av glaset och ta en ny bild?

1751875553842.png

Fixat. Tack 😀

@Watches By DD

Hur kommer det sig att dina annonser har så mörka bilder när du uppenbarligen har tillgång till bra belysning och kamera? Är det medvetet val eller handhavandefel?

@Watches By DD

Hur kommer det sig att dina annonser har så mörka bilder när du uppenbarligen har tillgång till bra belysning och kamera? Är det medvetet val eller handhavandefel?

Handhavande fel.

Nästan svårare att misslyckas än att lyckas med den utrustningen 🤔.
Det är en sak att ta snygga bilder för allmän beskådning och en annan sak när det gäller tydliga bilder till en försäljning.
Lösningen gällande ditt handhavandefel är ju mycket enkel.....mer ljus....mycket mer 👍.
Längre slutartid, alternativt högre ISO. Eller köra på auto så löser kameran det.

Fotona är ju inte så mörka, det är den mörka bakgrunden som gör att det ser lite knas ut.

Tillbaka
Topp