• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Aktiva objekt (annonser på KS)

IMG_0294.jpeg

Raderat annonsen. Foto för referens.

//mod

Var i Madrid? Och jag hittade affären när jag slösurfade och var på semester, det är inte så konstigt... Och som sagt, är jag lurad så kanske det är så. Jag kanske är lurad på klockorna med. Jag skulle definitivt inte vara den första. Men kollat runt på nätet och tycker det ser äkta ut. Anyway, nu har den tydligen raderats, jaja.
Köpte en Explorer i samma affär en gång och den bytte Nymans in mot en Sub..
Och som sagt, det andra känns också väldigt använt

well well, jag kanske blev lurad, men kommer traska förbi NK och se om nån vet, bara för att få veta
Gör det, finns det minsta osäkerhet om äktheten är det bra att annonsen togs ned, men kan du få det verifierat som äkta är det väl fritt fram att lägga upp den igen. Själv roades jag mest av din obegripliga formulering av att du mailat från hotell för att säkerställa att det var äkta? Och självfallet hoppas jag att du inte blivit lurad på vare sig köpta klockor eller band.

Var i Madrid? Och jag hittade affären när jag slösurfade och var på semester, det är inte så konstigt... Och som sagt, är jag lurad så kanske det är så. Jag kanske är lurad på klockorna med. Jag skulle definitivt inte vara den första. Men kollat runt på nätet och tycker det ser äkta ut. Anyway, nu har den tydligen raderats, jaja.
Köpte en Explorer i samma affär en gång och den bytte Nymans in mot en Sub..
Och som sagt, det andra känns också väldigt använt
Vilken affär köpte du bandet i?

Tillbaka
Topp