Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Tyvärr är inte det en av dem som kommer produceras i första omgången utan något som kan komma senareDen svart/röda var ju alldeles fantastisk!
Får intryck av retroracer
Ja visst är det så.Tack! Några har påpekat det innan men jag tycke det blir svårt då bandet lätt ser smalt ut jämfört med boetten eller så blir det för brett för att vara bekvämt. Men bandet är enkelt att byta så det är inget störrre problem som du säger.
Nu är de nya protyperna här och jag har granskat dem noga efter avikelser mot de tidigare prototyperna. Det enda som inte stämmer till 100% är nyansen på det bruna bandet men det åtgärdas enkelt innan produltionen drar i gång. I övrigt är det inga ändringar i designen utan den stora skillnaden är bättre kvalité och starkare lume.
Tack så mycket! Namnet kommer från mitt efternamn och min morfar så alltid roligt med en liten personlig kopplingGillar designen och skulle väl kunna tänka mig en Alf som första mekaniska i samlingen. Att min far heter Alf hjälper nog till där
Den svarta finner jag mest trevlig i mina ögon då dom små detaljerna syns tydligt. Lycka till
Du är ihärdig. Mkt bra. Man ska aldrig ge upp!Nu är utlottningen av en klocka igång! Använd länken nedan och signa upp er på vårt nyhetsbrev så är ni med och tävlar. När ni signat upp er finns det fler sätt att öka sina chanser att vinna
https://gleam.io/K1VGG/kickstarter-launch
Tackar jag kämpar på! 25e Juni är det ny lansering på Kickstarter. "Bonuspoängen" fungerar som så att varje extra handling tex att referera en vän ger en extra lott i dragningen. Så om du signar upp dig på nyhetsbrevet får du 1 lott. Om de sedan refererar en vän får du ytterligare 1 lott. På så sätt ökar du dina chanser att vinna. Hänger du med på hur jag menar?Du är ihärdig. Mkt bra. Man ska aldrig ge upp!
Däremot fattade jag inte det där med bonuspoäng. Gjorde allt faktiskt för en gångs skull men inget hände.
Fel!Jag är nummer tre!! Lätt!
Jag är med på det. Däremot ser inte stegen avklarade ut trots att jag gjort dem. Jaja....Tackar jag kämpar på! 25e Juni är det ny lansering på Kickstarter. "Bonuspoängen" fungerar som så att varje extra handling tex att referera en vän ger en extra lott i dragningen. Så om du signar upp dig på nyhetsbrevet får du 1 lott. Om de sedan refererar en vän får du ytterligare 1 lott. På så sätt ökar du dina chanser att vinna. Hänger du med på hur jag menar?
Det var märkligt! Om du går in via länken ovan och tittar upp i vänsterhörnet hur många entries står det att du har?Jag är med på det. Däremot ser inte stegen avklarade ut trots att jag gjort dem. Jaja....
Tack! Gör man en design som alla gillar är det svårt att sticka utJag tycker du är supermodig som kör igång. Smaken är som baken så det kommer alltid finns folk som gillar din design. Håller tummarna.
Tack så mycket! Ja många märken väljer den vägen då det är betydligt billigare och går snabbare men det är ju inte alls lika roligt!Tycker du ändå lyckas skapa en egen design, känns som många nystartade märken bara tar rygg på redan etablerade modeller och knappt ändrar något.
Tack så mycket! Får bli en special edition av klockanOm du hade gjort den hälften så stor i guld... ... Lycka till!
Trist...Vinnaren i vår utlottning blev Allan B så stort grattis till han! Nu är det mindre än 4 timmar kvar till lanseringen och jag kommer länka till kampanjen så fort den är upp vid kl 18!
Riktigt snygg klocka.Nur är det endast 5 timmar kvar innan utlottningen avslutas så om ni vill ha chansen att vinna en klocka är det dags att gå med nu!
https://gleam.io/K1VGG/kickstarter-launch
Alla kan inte vinna tyvärr!Trist...
Tack så mycket!Riktigt snygg klocka.
Story of my life...Alla kan inte vinna tyvärr!
Undra om det är jag som har vunnit eller det är någon med ett nästan likadant namn. :/.Vinnaren i vår utlottning blev Allan B så stort grattis till han! Nu är det mindre än 4 timmar kvar till lanseringen och jag kommer länka till kampanjen så fort den är upp vid kl 18!
Tack så mycket! Nu hoppas vi några vill köpa dem bara!Tycker klockan ser välgjord ut, gillar det räfflade i mitten. Alltid kul med nya klockor på marknaden, framförallt när de föds med hjälp av KS. Fortsätt köra på!
Har skickat ett mejl till vinnaren så kolla din mejl om du fått något. Annars är det någon annan med nästa samma namn tyvärrUndra om det är jag som har vunnit eller det är någon med ett nästan likadant namn. :/.
är nog inte jag då, (om jag inte slarvade med ett stavfel i mejladressen) kul för vinnaren med likartat namn iallafallTack så mycket! Nu hoppas vi några vill köpa dem bara!
Har skickat ett mejl till vinnaren så kolla din mejl om du fått något. Annars är det någon annan med nästa samma namn tyvärr