• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

[Alf Watch Company] Nytt svenskt klockmärke!

Vilken färgkombinationen tycker du bästa om?

• Nr.1

Röster: 91 26.8%
  • Nr.2

Röster: 61 17.9%
  • Nr.3

Röster: 190 55.9%
  • Nr.4

Röster: 86 25.3%
  • Nr.5

Röster: 22 6.5%
  • Nr.6

Röster: 20 5.9%

• Totala väljare
    340
Vaknade till att vi precis nått vårt mål!:D Nu fortsätter vi kämpa för att få in ytterligare beställningar för att möjligöra eventuella uppgraderingar på klockan!

43019943811_ff4f79b726_o.jpg

Då kvar Kickstarter kampanjen avslutad och finansieringen lyckades! Den slutade på ca 109k jämfört med målet 100k vilket jag är mycket nöjd med. Om ca 2 veckor får jag pengarna utbetalde så jag kan lägga beställningen hos fabriken så produktionen kan starta.
Om några veckor så kommer jag öppna webshoppen så kan beställa klockorna även fast Kickstartern är avslutad. Fram tills jag har klockorna i lager så kommer man så klart få en rabatt på beställningarna pga den långa leverans tiden.

Tack alla som har stötta antingen kampanjen eller bara i tråden här med tips och råd! :)
41840702880_8858ebefa7_o.jpg

Då kvar Kickstarter kampanjen avslutad och finansieringen lyckades! Den slutade på ca 109k jämfört med målet 100k vilket jag är mycket nöjd med. Om ca 2 veckor får jag pengarna utbetalde så jag kan lägga beställningen hos fabriken så produktionen kan starta.
Om några veckor så kommer jag öppna webshoppen så kan beställa klockorna även fast Kickstartern är avslutad. Fram tills jag har klockorna i lager så kommer man så klart få en rabatt på beställningarna pga den långa leverans tiden.

Tack alla som har stötta antingen kampanjen eller bara i tråden här med tips och råd! :)
Trevligt! Lycka till nu med framtida modeller.

Bra kämpat!

Grattis! Du kämpade på bra :)

Trevligt! Lycka till nu med framtida modeller.
Tack så mycket! Har redan funderingar på en ny design så kommer dela med mig av den när jag har något att visa upp. Men kan avsölja att den inte kommer vara fyrkantig! ;)
Tack så mycket! :)
Grattis! Du kämpade på bra :)
Tackar! :)
Snyggt jobbat! Grattis till en lyckad kampanj :)
Tack så mycket! :)

Fin bild ovan - kul att du är igång med webshop.
Feedback efter någon minuts titt är;
Ändra favicon till din logo istället för Shopifys deafult;
Screen Shot on 2018-08-16 at 13_20_50.png

Din currency converter är sådär, priserna är "snygga" i USD men skevt att betala 3.192kr för en klocka (imo). Det finns ett bra plug-in som heter Langify så du istället kan sätta 2.999 / 3.199 SEK.

Önskar dig lycka till och hoppas du får igång säljet.

Fin bild ovan - kul att du är igång med webshop.
Feedback efter någon minuts titt är;
Ändra favicon till din logo istället för Shopifys deafult;
Screen Shot on 2018-08-16 at 13_20_50.png

Din currency converter är sådär, priserna är "snygga" i USD men skevt att betala 3.192kr för en klocka (imo). Det finns ett bra plug-in som heter Langify så du istället kan sätta 2.999 / 3.199 SEK.

Önskar dig lycka till och hoppas du får igång säljet.
Tack så mycket för tipset! Jag har letat lite efter något som gör att priserna blir snyggare i de andra valutorna. Så jag ska kika på den appen.
Fick första ordern nu precis från Saudi Arabien så är det fest!;)

Inte för att vara tråkig men hemsidan ser ut att sakna all legal företagsinfo vilket nog kan vara ett problem om man säljer inom EU. Har för mig att man måste ha en del info om konsumenträttigheter etc. Googla lite på det så hittar du nog bra info om vad du måste ange. Kan bli dyrt annars med diverse viten etc från berörda myndigheter.
Edit: här kan du börja kolla lite https://www.konsumenteuropa.se/

Inte för att vara tråkig men hemsidan ser ut att sakna all legal företagsinfo vilket nog kan vara ett problem om man säljer inom EU. Har för mig att man måste ha en del info om konsumenträttigheter etc. Googla lite på det så hittar du nog bra info om vad du måste ange. Kan bli dyrt annars med diverse viten etc från berörda myndigheter.
Edit: här kan du börja kolla lite https://www.konsumenteuropa.se/
Tack för påpekandet! Ska kolla igenom och se om det är något som jag behöver göra tydligare. Annars ska det nödvändiga finnas med i terms of service och bekräftelsemejlet efter beställning :)

Tillbaka
Topp