• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Allmänt restaurangsnack

Inför morgondagens släpp av bord till Frantzén och med tanke på hur lätt (🙄) det brukar vara att få ett bord undrar jag om det är någon som har en kontakt där som kan lösa något?

Ja ett par gånger, helt ok mat och ganska prisvärt. Men går dock inte tillbaka. Sist blev jag praktiskt taget jagad ut när jag inte lämna någon dricks. Detta var i samband med coronautbrottet i mars förra året.

Låter helt sjukt, du får gärna utveckla och berätta vad som hände. Jag har käkat där flera gånger och jag dricksar inte alltid, aldrig ens fått en sur blick. Dricks är inget obligatoriskt i Sverige. Service personalen har en lön att leva på. Det är ju skillnad i USA där dem lever på dricksen. Som sagt, berätta gärna mer :)

Restaurang med mycket på fisk och skaldjur på menyn i Stockholm, behöver inte vara endast fisk och skaldjur som de fokuserar på.
Wedholms och Sturehof har jag koll på.

Tips?

Restaurang med mycket på fisk och skaldjur på menyn i Stockholm, behöver inte vara endast fisk och skaldjur som de fokuserar på.
Wedholms och Sturehof har jag koll på.

Tips?

Bord på Roslagsgatan hade en del fisk på menyn när jag var där för ett par veckor sedan. Väldigt bra.

Annars tycker jag fiskrätterna (förrätt och huvudrätt) på Animo har varit väldigt goda, mycket bra restaurang överlag

Tillbaka
Topp