• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Allmänt restaurangsnack

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Tacos och annan mexikansk mat. Var går man för lunch i Stockholm?

Hittat La neta och Yuc I Tanto. Input på dessa?
 

marw

Panerai
2-Faktor
Är i Malmö kollat White guide. Mycket stängt och inte minst idag söndag och imorgon måndag.... Bor centralt och söker något avslappnat med god kvalitet, kanske är lite kräsen på mat. Inget utpräglat köttställe utan gärna bra vegetariska alternativ också... Har ni ngt annat kul Malmö tips som inte kommer upp i de vanliga guiderna så kör på, alltså inte mat...
 
  • Like
Reactions: bvb

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Är i Malmö kollat White guide. Mycket stängt och inte minst idag söndag och imorgon måndag.... Bor centralt och söker något avslappnat med god kvalitet, kanske är lite kräsen på mat. Inget utpräglat köttställe utan gärna bra vegetariska alternativ också... Har ni ngt annat kul Malmö tips som inte kommer upp i de vanliga guiderna så kör på, alltså inte mat...
Jag ska käka på Lyran nästa vecka. Sägs vara bra.
 
  • Like
Reactions: Ako

bvb

Cartier
2-Faktor
Är i Malmö kollat White guide. Mycket stängt och inte minst idag söndag och imorgon måndag.... Bor centralt och söker något avslappnat med god kvalitet, kanske är lite kräsen på mat. Inget utpräglat köttställe utan gärna bra vegetariska alternativ också... Har ni ngt annat kul Malmö tips som inte kommer upp i de vanliga guiderna så kör på, alltså inte mat...

Söndagar är tyvärr ganska dåligt i Malmö.. Saluhallen har flera matställen, de flesta erbjuder bra veg alternativ.
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Är i Malmö kollat White guide. Mycket stängt och inte minst idag söndag och imorgon måndag.... Bor centralt och söker något avslappnat med god kvalitet, kanske är lite kräsen på mat. Inget utpräglat köttställe utan gärna bra vegetariska alternativ också... Har ni ngt annat kul Malmö tips som inte kommer upp i de vanliga guiderna så kör på, alltså inte mat...

Här är mitt favoritställe när jag är i Malmö

https://www.borubowlbar.com/
 

Owaysis

Cartier
Tips på bra ställe att käka på i Malmö på en fredag eller lördag?

Födelsedagsfirande med tjejen. Funderar lite på Namu men har hört lite blandat angående det.
 
Jag och en polare tänkte gå ut och käka i kväll i Stockholm. Planen var AG men där var det fullbokat tyvärr så jag tänkte höra med er om ni kan tipsa om något bra substitut. Gott kött vill vi ha!
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Jag och en polare tänkte gå ut och käka i kväll i Stockholm. Planen var AG men där var det fullbokat tyvärr så jag tänkte höra med er om ni kan tipsa om något bra substitut. Gott kött vill vi ha!

Tycker generellt det är dåligt med bra köttrestauranger i stan. Har ni testat ringa till AG? Jag har kört drop in några gånger och det har alltid funkat när vi varit två.

Annars som NRE säger så är Svartengrens trevligt. Vassa Eggen är också helt ok. Gute och Griffins brukar blanda och ge. Zink har jag varit på en gång det var ok men inte mer. Ganska trött service.
 

Kalkyl

Panerai
2-Faktor
Jag och en polare tänkte gå ut och käka i kväll i Stockholm. Planen var AG men där var det fullbokat tyvärr så jag tänkte höra med er om ni kan tipsa om något bra substitut. Gott kött vill vi ha!
Inte samma typ och kvalité som AG men gillar ni bbq och vill ha fint kött i olika former så kan jag tipsa om Brisket and friends.
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Någon som ätit på Un poco? Ser att de har en avsmakningsmeny, kanske kul att testa?
Ja ett par gånger, helt ok mat och ganska prisvärt. Men går dock inte tillbaka. Sist blev jag praktiskt taget jagad ut när jag inte lämna någon dricks. Detta var i samband med coronautbrottet i mars förra året.
 
Topp