• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ana digi -klockor

Har ett gäng, men det är denna som är Shef i klocklådan när det kommer till Ana-Digi-klockor.

Detta är första versionen av E/F 56062 då den saknar Repetition Minutes på urtavlan.
dsc_8314-jpg.1446429

Fast jag gillar det, då jag tycker att tavlan blir trevligare med att det bara står Breitling Aerospace. Det som är lite extra med min, är att dom satt i ett SuperQurtz i den vid något tillfälle. Den kom på den senare referensen E/F 75362.

dsc_8316-jpg.1446430

Gillar att det satt en nästan oanvänd Aerospacelänk på den!

dsc_8339-jpg.1446957

Åhh, Nostalgin! Minns att jag hade en sån back in the days. Köpte för 4300 vilket för mig då var vansinnigt mycket pengar. Men en grym klocka var det, följde med mig på mycket skoj!

Grattis!

Roligt att den väcker minnen :) Håller på att lära mig "snärten" man behöver göra för att scrolla mellan funktionerna, hittils så lyckas jag inte få till det när klockan är på handleden.

Förresten, har läst mig till att klockan såldes under slutet av 90-talet. Vet du om det stämmer?

Roligt att den väcker minnen :) Håller på att lära mig "snärten" man behöver göra för att scrolla mellan funktionerna, hittils så lyckas jag inte få till det när klockan är på handleden.

Förresten, har läst mig till att klockan såldes under slutet av 90-talet. Vet du om det stämmer?
Haha, näe just det, det kommer jag ihåg att det var lite krångligt. Men minns att jag typ aldrig lyckades med det heller med klockan på handleden...

Minns inte men bör kunna stämma. Sålde min för nästan 10 år sen och hade den säkert i 10 år också...

Haha, näe just det, det kommer jag ihåg att det var lite krångligt. Men minns att jag typ aldrig lyckades med det heller med klockan på handleden...

Minns inte men bör kunna stämma. Sålde min för nästan 10 år sen och hade den säkert i 10 år också...

Mjo, läste på WUS att många som exempelvis har en Aerospace tar av sig klockan för att använda funktionerna.

Toppen, kanske stämmer att den såldes kring sekelskiftet då :)

Tillbaka
Topp