Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag såg just att man kan konfa den där pjäsen med olika vridringsinlägg, m.m.Dodane Type 23 Quartz, samma verk som i Aerospace.
![]()
![]()
Cool! Ser ut som en korsning mellan en royal oak och en breitling.Breitling ana-digi på armen idag.
![]()
Vilket sammanträffande. Gjorde samma sak. Misstänkt samma urverk i båda klockorna...(?)Slängde på ett sailstrap från @Royal Straps på min Raymond Weil sport... blev ju stentufft. Perfekt ana digi-beater i sommar!
![]()
Royal Straps Sailcloth passar ju väldigt bra till just det urverketVilket sammanträffande. Gjorde samma sak. Misstänkt samma urverk i båda klockorna...(?)
![]()
![]()
Royal Straps Sailcloth passar ju väldigt bra till just det urverket
![]()
Sköna Aerospace i titan.![]()
Min favoritmodell i hela Aeroutbudet.
Hade tänkt posta nåt sänt själv, men du förekom mig... "73000€ styck? Jag tar alla tre!"Lyxigaste ana-digin som finns? Även om det bara är sekundvisaren som är analog...
![]()
A Lange & Söhne Zeitwerk
Min allra första ana-digi klocka![]()
![]()
Jäkligt cool den där!Min allra första ana-digi klocka![]()
![]()
Jag är positivt chockad över hur mycket jag gillar denHur är första intrycken? Verkar bra?
Den ser riktigt grym ut på alla bilder och filmer man kollat. Är själv sugen på en![]()
Ja verkligen, hög coolhetsfaktorJäkligt cool den där!![]()
Inte korkad: Excentrisk heter det !Ngn som kikat in Alpina alpiner x alive? Kanske den klockan man hade önskat från början funktionsmässigt. Klickade visst hem en så i augusti kan den jämföras med gamla alpiner x samt ev annan smartwatch.. ja man e korkad....