Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där hade jag i många år innan jag sålde. Riktigt bra klocka men titan kommer jag nog aldrig mer ha på en klocka.Min från sekelskiftet, samma verk som dåtida Aerospace och Certinan ovan. 36mm. Nu känns den liten och rent löjligt lätt.
![]()
Breitlingen är riktigt cool, aldrig sett förut! Lite ovanlig lokalisation på tryckknapparna? Vad står 12 meter för?Två klockor med esa 900.231-verk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Breitlingen är riktigt cool, aldrig sett förut! Lite ovanlig lokalisation på tryckknapparna? Vad står 12 meter för?
Riktigt snygg, en Aerospace-dödare!De rackarna var ju rätt trevliga.![]()
Såg precis att den var 45mm.
Syns digitalsiffrorna i mörker ?Tråden startade med denna pjäs och den är absolut värd att omnämnas minst en gång till. Mycket trevlig och fantastiskt prisvärd. Har en grym dubbel AR. Certina Ds multi-8.![]()
Belysning finns i dig-rutan. Lume på den analoga delen.Syns digitalsiffrorna i mörker ?
Vad i heliske är det där!?!?!? En ana digi Bretiling i Monin case? Ser ganska rimlig ut i storlek också. Mer info tack!Hälsningar från söder.
![]()
Jäkligt cool! Vad är det för ref?Hälsningar från söder.
![]()
Jäkligt cool! Vad är det för ref?
Navitimer 3100 a.k.a. "Pluton".Vad i heliske är det där!?!?!? En ana digi Bretiling i Monin case? Ser ganska rimlig ut i storlek också. Mer info tack!![]()