• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anonimo Epurato Passaround

Vilken modellserie?

  • Epturato

    Röster: 22 42.3%
  • Epturato Bronze

    Röster: 7 13.5%
  • Epturato DLC

    Röster: 2 3.8%
  • Militare

    Röster: 2 3.8%
  • Militare Classic

    Röster: 1 1.9%
  • Militare Classic Bronze

    Röster: 3 5.8%
  • Militare Classic DLC

    Röster: 0 0.0%
  • Nautilo

    Röster: 3 5.8%
  • Nautilo Bronze

    Röster: 12 23.1%
  • Nautilo DLC

    Röster: 0 0.0%

  • Totala väljare
    52
  • Enkät stängd .

Kai

Rolex
Det här ska vara rätt lista :) @Azaz du får gärna PM:a mig med din adress så ska jag skicka över den imorgon :)

@Azaz
@Mw79
@mårt
@CasualBum
@Magnusen
@Exekys
@oddface
@meo_swe
@DB15
@Moorflax
@zzaphod
@MrRolex
@Jonaz
@Defiant
@theargonaut
@PANI
@Kai
@dalle
@DRW
@JPSwe
@Emil4

Jag lägger också denna lista i originalinlägget så vi har det där.
Är listan någorlunda i geografisk ordning? Tänker det kunde vara trevligt att träffa någon F2F vid överlämning om möjligt.
 

zzaphod

Cartier
Det här ska vara rätt lista :) @Azaz du får gärna PM:a mig med din adress så ska jag skicka över den imorgon :)

@Azaz
@Mw79
@mårt
@CasualBum
@Magnusen
@Exekys
@oddface
@meo_swe
@DB15
@Moorflax
@zzaphod
@MrRolex
@Jonaz
@Defiant
@theargonaut
@PANI
@Kai
@dalle
@DRW
@JPSwe
@Emil4

Jag lägger också denna lista i originalinlägget så vi har det där.

Jag tror bestämt att jag befinner mig på Gran Canaria den veckan jag skall vara vårdgivare åt vår anonimo. Sticker 14'e Mars och är borta i 8 dagar.
Går det att möblera om lite på listan tro?
:)
 

DRW

Panerai
2-Faktor
IMG_20181222_113142.jpg
IMG_20181222_113307.jpg

Var inne hos Erikson och kollade på en Omega så passade på att kolla och prata lite Anonimo, ser fram emot att få hem den, kan säga den är mycket finare live än på bild.
 

Exekys

Cartier
Passaround-premiär! Upphämtad över en kopp kaffe och lite klock- och passaroundsnack med @Azaz.
Första intryck efter ett par timmar är att den är lättburen och väldigt snygg. Skön blå färg på tavlan och snygg bezel.
20181230_163316.jpg

Det som drar ner intrycket är armbandet som inte alls passar i färg. Lätt att fixa såklart, och det verkar inte ens som att Anonimo själva är övertygade - därav snabbsprintar...
20181230_163340.jpg

Urverket tronar i all sin enkelhet bakom en baksida i glas. Kunde lika gärna varit täckt ;)
På det hela taget lite genvägar men en trevlig bekantskap.
 

Azaz

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Passaround-premiär! Upphämtad över en kopp kaffe och lite klock- och passaroundsnack med @Azaz.
Första intryck efter ett par timmar är att den är lättburen och väldigt snygg. Skön blå färg på tavlan och snygg bezel.
20181230_163316.jpg

Det som drar ner intrycket är armbandet som inte alls passar i färg. Lätt att fixa såklart, och det verkar inte ens som att Anonimo själva är övertygade - därav snabbsprintar...
20181230_163340.jpg

Urverket tronar i all sin enkelhet bakom en baksida i glas. Kunde lika gärna varit täckt ;)
På det hela taget lite genvägar men en trevlig bekantskap.
Tack för kaffet och pratstunden! Mycket trevligt, hoppas du njuter av klockan nu!
 

Exekys

Cartier
Nu börjar det dra ihop sig till överlämning till nästa KS:are. En sista tanke är att tavla och armband blir bättre med kläder som går i blått och brunt - vilket är "mina" färger.
Med det sagt har den ändå blivit liggande ett par dagar till förmån för andra klockor.

20190103_182803.jpg

Med boett i brons kanske den hade varit svårare att släppa?
 
Topp