Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt snygg!Hej, En nyhet som kommer presenteras på kommande Baselmässa är Nautilo Vintage, 42mm, vattentät 200m, Sellita SW 200-1, priset kommer hamna på ca. 24.000.-.
![]()
Den där såg ruggit snygg ut, måste kolla in den live.Hej, En nyhet som kommer presenteras på kommande Baselmässa är Nautilo Vintage, 42mm, vattentät 200m, Sellita SW 200-1, priset kommer hamna på ca. 24.000.-.
![]()
Har bara sett klockan live på mini Basel i fjol. Testade den inte då och ser inget i bilderna här som gör att jag vill ha den.
Ska bli intressant att testa den. Kanske ändrar jag uppfattning?![]()
Tack för recensionen. Se min footer.Efter att haft klockan nu i en vecka så måste jag ändå säga att jag är positivt överraskad. Í början störde det mig en del att den var så lätt men det är väl som allt annat en vanesak. Senaste klockorna jag använt mycket är också i samma storlek som denna att jämföra med då i form av en Panerai PAM682, och Rolex exp2.
fördelar och nackdelar enligt mig.
fördelar:
tavlan, eget med 12-04-08 markingarna, tycker det ger en egen identitet. Även den räfflade ringen ger lite mer liv.
¨![]()
Gillade spännet:
![]()
Kronan var också trevlig. Sedan att klockan är relativt tunn så den smiter lätt under skjortan.
![]()
det som talar emot är,
boett när man ser den framifrån påminner väldigt mycket om Panerai Radiomir 1940.
Kronskydden som tidigare nämnts ser verkligen ut som knappar, otroligt störande.
Glasbaksida hade kunnat skippats.
Urverket är väl kanske inte det mest roliga men man får väl lite vad man betalar för.
Allt som allt en väldigt trevlig vecka, kan absolut tänka mig en Anonimo i framtiden då framförallt något from militaire linjen.
Stort tack till @TobiasD och @ERIKSON URHANDEL för min första men absolut inte sista passaround!
Bra snack!Efter att haft klockan nu i en vecka så måste jag ändå säga att jag är positivt överraskad. Í början störde det mig en del att den var så lätt men det är väl som allt annat en vanesak. Senaste klockorna jag använt mycket är också i samma storlek som denna att jämföra med då i form av en Panerai PAM682, och Rolex exp2.
fördelar och nackdelar enligt mig.
fördelar:
tavlan, eget med 12-04-08 markingarna, tycker det ger en egen identitet. Även den räfflade ringen ger lite mer liv.
¨![]()
Gillade spännet:
![]()
Kronan var också trevlig. Sedan att klockan är relativt tunn så den smiter lätt under skjortan.
![]()
det som talar emot är,
boett när man ser den framifrån påminner väldigt mycket om Panerai Radiomir 1940.
Kronskydden som tidigare nämnts ser verkligen ut som knappar, otroligt störande.
Glasbaksida hade kunnat skippats.
Urverket är väl kanske inte det mest roliga men man får väl lite vad man betalar för.
Allt som allt en väldigt trevlig vecka, kan absolut tänka mig en Anonimo i framtiden då framförallt något from militaire linjen.
Stort tack till @TobiasD och @ERIKSON URHANDEL för min första men absolut inte sista passaround!
Bah. På något annat än mobil.Footer?![]()
Jag fattar inteBah. På något annat än mobil.![]()
Bah. På något annat än mobil.![]()
Jag fattar inteÄr jag så gammal
![]()
Fick upp ett gäng bilder när jag vred på luren såg jag.bilder i signaturen syns ej på mobil.
Fick upp ett gäng bilder när jag vred på luren såg jag.
Militaren är väldigt väldigt bra.mm din bild i signaturen är grym, sen militaire känns ännu mer egen med kronan placerad vid 12.
Militaren är väldigt väldigt bra.
Vi tar det här i PMHur sitter den kontra din 1359? Vad är l2l på militären?
Eller byt till Anonimo trådenVi tar det här i PM![]()
Sure. Ställ frågan där så svarar jag om en stundEller byt till Anonimo tråden![]()