• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ap + Breitling bling

Wangensten

Panerai
Mja, sådär, har väll mest argumenterat till varför jag tycker som jag gör. Precis som vissa anser att det är okej att slå sönder fejkade klockor och liknande. Allt är subjektivt, och inte heller roligt. Man får lov att gilla rolex som märke, men man får även lov att inte gilla den.

Har du någonsin ägt en Rolex? Why all this hate?
 

Wotten0

Ingen titel men kissar på mig när jag provocerar
Har du någonsin ägt en Rolex? Why all this hate?
Ja, det klart:

10392881093_a4ccd44cfa_z.jpg


10392732646_869ae7e46a_z.jpg


Inte direkt min stil, guldtavla, nej tack.
 

16610

Patek
2-Faktor
De är kapital förstöring på hög nivå! Det finns ingen vanlig människa som tycker det är snyggt!
 

Wotten0

Ingen titel men kissar på mig när jag provocerar
Alltså den är en rolex, däremot kan det diskuteras om den är äkta eller inte, troligtvis inte. Jag har inte köpt den utan den har funnits i hemmet så länge jag kan minnas. Troligtvis någon släktning som hittat/köpt den utomlands eller liknande från början. Jag håller med om att bilderna kanske var av lite humoristisk art, men så kan man även säga om blingade brattar och "roleksar" på första sidan.
 

Wotten0

Ingen titel men kissar på mig när jag provocerar
Så det du säger är att du medvetet postat bilder på en fake?
Vad vill du komma med detta? Nu tycker jag vi ska diskutera överblingade klockor och inget annat.

@ Vikgul
Vad är fel med ur&pen? De har ibland mycket bra erbjudanden på klockor och skrivinstrument. Alla behöver inte betala överpriser i elitbutiker som rob-e etc, som dessutom är extremt överprisade gällande service till klockor.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Vad vill du komma med detta? Nu tycker jag vi ska diskutera överblingade klockor och inget annat.

@ Vikgul
Vad är fel med ur&pen? De har ibland mycket bra erbjudanden på klockor och skrivinstrument. Alla behöver inte betala överpriser i elitbutiker som rob-e etc, som dessutom är extremt överprisade gällande service till klockor.

Hahahahahah jag orkar inte med dig! Men deras skrivinstrument är inget man snackar skit om!
 
Topp