Hawk100
Silver
Ha ha ha!! Skojare dÀr!!!Hoppas den blir kantig, mindre, riktigt bra kamera, dubbla simkortsplatser och ett jÀkla batteri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha ha!! Skojare dÀr!!!Hoppas den blir kantig, mindre, riktigt bra kamera, dubbla simkortsplatser och ett jÀkla batteri
Nyfiken - vilken app Àr det du saknar?
Ryktas ju Àven om att laddaren skulle plockas bort.. tvivlar dock pÄ att priset skulle justeras nedÄt trots detta
Jag misstÀnker som tidigare nÀmnts att det blir en bÀttre telefon utan tillbehör för mer pengar. Men ska bli intressant.Start om 5 minuter. Kom igen nu Iphone Mini. Rekordbatteri i en kompaktmobil med en superkamera, jag begÀr inte mer Àn sÄ
StÀmmer det att iPhone XS kostade $999 nÀr den slÀpptes?
Har ett abonnemang just nu dÀr jag fick XS 64gb, fri surf och airpods för 649:- i mÄnaden i 24mÄn.
Hm. Stod det inte $699 pÄ vanliga 12 under presentationen som var nu?
Skillnaden mellan PRO och inte Àr ÀndÄ mindre Àn nÄgonsin vÀll?Apples hemsida Àr uppdaterad nu.
12 Mini: 8700 (6/11)
12: 10.000 (16/10)
12 Pro: 12.500 (16/10)
12 Pro Max: 13.800 (6/11)
Har 11 Pro idag men 12 Mini lockar.
Min kÀnsla ocksÄSkillnaden mellan PRO och inte Àr ÀndÄ mindre Àn nÄgonsin vÀll?
oled pÄ bÄda osv. Kameran som skiljer
15 g lÀttare och 2h bÀttre batteritid.......Ingenting om batteritid/storlek?
12 mini lockar som ersÀttare till min SE gen2, men gissar det Àr samma storlek pÄ batteriet? (eller mindre?)
Tycker dÀr Àr riktigt dÄligt batteri i denna sÄ lutar mer Ät en vanlig 12:a dÄ..
Vem kollar ens pÄ baksidan av sin telefonJag var sugen pÄ 12 mini tills jag sÄg att det Àr blank baksida. Gillar inte det alls sÄ lutar Ät en Pro i guld nu
Gillar inte hur det kÀnns, ser ut, sÀmre grepp, repas lÀttare. LÄngt ifrÄn bara utseende som gör att jag inte gillar blanka telefoner.Vem kollar ens pÄ baksidan av sin telefon
Ingenting om batteritid/storlek?
12 mini lockar som ersÀttare till min SE gen2, men gissar det Àr samma storlek pÄ batteriet? (eller mindre?)
Tycker dÀr Àr riktigt dÄligt batteri i denna sÄ lutar mer Ät en vanlig 12:a dÄ..
Gillar inte hur det kÀnns, ser ut, sÀmre grepp, repas lÀttare. LÄngt ifrÄn bara utseende som gör att jag inte gillar blanka telefoner.
HÄller med helt och hÄllet. KÀnns sunkig innan du ens hinner fÄ in allt frÄn icloud i telefonen med blank baksida.HÄller med dig till 100%. Den dagen det slÀpps en mobil som inte fÄngar alla fingeravtryck (skÀrm och baksida) sÄ stÄr jag först i kön. SÄ jÀvla trist att lÀgga över 10 lax pÄ en lur som ser skittrist ut efter 2 dagars anvÀndande.