• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Apple 🍏 trĂ„den , för den som Ă€r fast i 🍎 trĂ€sket

Nyfiken - vilken app Àr det du saknar? :)

Jag kanske var otydlig. TÀnkte pÄ att Huawei fortfarande Àr indraget i handelskrig med USA. Det gÄr sÀkert att komma runt, men jag orkar verkligen inte hÄlla pÄ med alternativa lösningar om jag ska köpa nÄgot nytt.

SkÀrmavbild 2020-10-12 kl. 16.55.10.png

Har en Iphone 11 Pro nu. Men en 12 Mini Àr faktiskt det som lockar mest som sÄ mÄnga andra hÀr. Vill ha en telefon som Àr lÀttare och lite mindre för 1 handsbruk.

Start om 5 minuter. Kom igen nu Iphone Mini. Rekordbatteri i en kompaktmobil med en superkamera, jag begÀr inte mer Àn sÄ :)
Jag misstÀnker som tidigare nÀmnts att det blir en bÀttre telefon utan tillbehör för mer pengar. Men ska bli intressant.

Jo, förresten! Hoppas den blir lÀttare! NÀr jag bytte frÄn iPhone 7 till X blev jag besviken pÄ tyngden. Fick veta att det beror pÄ att baksidan Àr av glas istÀllet för aluminium, för att möjliggöra Qi-laddning. Men om priset Àr en sÄn viktökning skippar jag gÀrna det (som jag aldrig anvÀnder ÀndÄ).

StÀmmer det att iPhone XS kostade $999 nÀr den slÀpptes?

Har ett abonnemang just nu dÀr jag fick XS 64gb, fri surf och airpods för 649:- i mÄnaden i 24mÄn.

Apples hemsida Àr uppdaterad nu.

12 Mini: 8700 (6/11)
12: 10.000 (16/10)
12 Pro: 12.500 (16/10)
12 Pro Max: 13.800 (6/11)

Har 11 Pro idag men 12 Mini lockar.

Ingenting om batteritid/storlek?
12 mini lockar som ersÀttare till min SE gen2, men gissar det Àr samma storlek pÄ batteriet? (eller mindre?)
Tycker dÀr Àr riktigt dÄligt batteri i denna sÄ lutar mer Ät en vanlig 12:a dÄ..

Apples hemsida Àr uppdaterad nu.

12 Mini: 8700 (6/11)
12: 10.000 (16/10)
12 Pro: 12.500 (16/10)
12 Pro Max: 13.800 (6/11)

Har 11 Pro idag men 12 Mini lockar.
Skillnaden mellan PRO och inte Àr ÀndÄ mindre Àn nÄgonsin vÀll?
oled pÄ bÄda osv. Kameran som skiljer

Tycker iphone 12 mini lÄter som ett vÀldigt bra slÀpp, det enda som oroar Àr batteritiden.
Och skillnad frÄn mini till 12 till pro verkar vara vÀldigt liten, typ endast kamera (och ev batteritid dÄ) som verkar vara betydligt bÀttre?

12 mini lockar som ersÀttare till min SE gen2, men gissar det Àr samma storlek pÄ batteriet? (eller mindre?)
Tycker dÀr Àr riktigt dÄligt batteri i denna sÄ lutar mer Ät en vanlig 12:a dÄ..
15 g lÀttare och 2h bÀttre batteritid.......

För mig blir det en Pro 256GB :)
Större sensor samt IBIS lockar, men orkar inte med den större storleken av en Max :(

Jag var sugen pĂ„ 12 mini tills jag sĂ„g att det Ă€r blank baksida. Gillar inte det alls sĂ„ lutar Ă„t en Pro i guld nu 😔

Hör av dig om du ska slÀppa din SE gen2. Visserligen hÄller jag helt med dig om batteriet, det suger verkligen. Men i övrigt tyckte jag om den.

Gillar inte hur det kÀnns, ser ut, sÀmre grepp, repas lÀttare. LÄngt ifrÄn bara utseende som gör att jag inte gillar blanka telefoner.

HÄller med dig till 100%. Den dagen det slÀpps en mobil som inte fÄngar alla fingeravtryck (skÀrm och baksida) sÄ stÄr jag först i kön. SÄ jÀvla trist att lÀgga över 10 lax pÄ en lur som ser skittrist ut efter 2 dagars anvÀndande.

HÄller med dig till 100%. Den dagen det slÀpps en mobil som inte fÄngar alla fingeravtryck (skÀrm och baksida) sÄ stÄr jag först i kön. SÄ jÀvla trist att lÀgga över 10 lax pÄ en lur som ser skittrist ut efter 2 dagars anvÀndande.
HÄller med helt och hÄllet. KÀnns sunkig innan du ens hinner fÄ in allt frÄn icloud i telefonen med blank baksida.

Tillbaka
Topp