Oklart varför de vÀntar 1 mÄnad med att slÀppa förköp pÄ mini
Alla som Àr lite osÀkra (jag) vÀljer sÄledes vanliga 12an.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oklart varför de vÀntar 1 mÄnad med att slÀppa förköp pÄ mini
Alla som Àr lite osÀkra (jag) vÀljer sÄledes vanliga 12an.
Dom har nog tÀnkt till dÀr.Oklart varför de vÀntar 1 mÄnad med att slÀppa förköp pÄ mini
Minin kÀnns helt klart prisvÀrd och speciellt nu nÀr det skiljer historiskt lite mellan de dyrare modellerna!Dom har nog tÀnkt till dÀr.
Men ja, jag vÀntar ocksÄ pÄ minin.
Men under 10.000 för en 12:a med 256gb kan jag vÀl tycka Àr ett ok pris.
NÄvÀl, vÀntan fortsÀtter..
Finns det priser för minin ute redan?Minin kÀnns helt klart prisvÀrd och speciellt nu nÀr det skiljer historiskt lite mellan de dyrare modellerna!
Ja 8.5k för 64GB om jag minns rÀttFinns det priser för minin ute redan?
Ja 8.5k för 64GB om jag minns rÀtt
SÄg nu, ~9300 för 128.Finns det priser för minin ute redan?
Blir nog blÄ för mig, ser trevlig utSÄg nu, ~9300 för 128.
DÄ ska man bara vÀlja fÀrg...
Röd eller blÄ?
Jag sitter fortfarande med iphone 7 som jag köpte nÀr den kom typ 2015(?), har vÀntat pÄ en uppdaterad iphone i lika liten storlekHÀmtar upp min 12 Pro om en vecka pÄ Apple Store ...om allt gÄr rÀtt.
KÀndes helt rÀtt att uppgradera nu. Skippade Xs och 11.
Kör pÄ minin dÄ.Jag sitter fortfarande med iphone 7 som jag köpte nÀr den kom typ 2015(?), har vÀntat pÄ en uppdaterad iphone i lika liten storlek
Jag övervÀger fortfarande om det Àr vÀrt att gÄ tillbaka till iOS eller inte. GÄr det att sÀkerhetskopiera sina kontakter frÄn iCloud till sitt Google-konto pÄ ett smidigt sÀtt?
Jag synkar mina kontakter mot Google sÄ jag har samma pÄ iPhone och android.Jag övervÀger fortfarande om det Àr vÀrt att gÄ tillbaka till iOS eller inte. GÄr det att sÀkerhetskopiera sina kontakter frÄn iCloud till sitt Google-konto pÄ ett smidigt sÀtt?
Jag byter telefon varje Är , har haft alla iPhone modellerna som slÀppts varje Är sen iPhone 3.PÄ fyra Är har jag haft tvÄ 6s, tvÄ 8 som jag bytt skÀrm pÄ en gÄng var, en xs och 11 pro som redan fÄtt ett skÀrmbyte.
Hur lyckas ni behÄlla era telefoner i flera Är???
Samma hÀr faktiskt. Min iPhone 5 sprack dock i underkant,efter att jag skulle kasta den pÄ en vÀska men missade och trÀffade en sten i central park.Jag byter telefon varje Är , har haft alla iPhone modellerna som slÀppts varje Är sen iPhone 3.
plus iPhone 2 ( frÄn usa ) har endast pajat en skÀrm under den tiden. Efter iPhone 4s har jag aldrig ens haft skal eller skÀrmskydd pÄ mina nallar . Under den mobil cykeln har det ingÄtt mÄnga fyllor och hÄrda arbeten med nallen i fickan. SÄ jag vet inte vad du gör med telefonerna !
Inget bra kasst , jag sÀnkte kungen i kubb frÄn typ 5m med min iPhone 6. Den höll ( jo jag va full)Samma hÀr faktiskt. Min iPhone 5 sprack dock i underkant,efter att jag skulle kasta den pÄ en vÀska men missade och trÀffade en sten i central park.
Annars har jag haft tur, eller vad man nu kallar det, Àr ganska rÀdd om mina prylar generelt.
En klassiker Àr ju att den glider ur fickan nÀr man har mjukisar.Jag byter telefon varje Är , har haft alla iPhone modellerna som slÀppts varje Är sen iPhone 3.
plus iPhone 2 ( frÄn usa ) har endast pajat en skÀrm under den tiden. Efter iPhone 4s har jag aldrig ens haft skal eller skÀrmskydd pÄ mina nallar . Under den mobil cykeln har det ingÄtt mÄnga fyllor och hÄrda arbeten med nallen i fickan. SÄ jag vet inte vad du gör med telefonerna !
Jo jag vet dom Àr hala , men jag Àr faktiskt vÀldigt försiktig med mina telefoner nuförtiden.En klassiker Àr ju att den glider ur fickan nÀr man har mjukisar.
En skivstÄng pÄ gymmet tog en.
Det dummaste var nog dock senast nÀr den gled ner bredvid förarstolen, sprack nÀr jag flyttade stolen för att komma Ät
Zens har flera jÀvligt bra modeller!Tips pÄ snygga trÄdlösa laddningsstationer (inte plastiga/nördiga) som gÀrna fÄr ladda bÄde telefon, klocka och AirPods?
Kör med Bang & Olufsen -laddare hÀr hemma, snygga och gör jobbet. Dock bara en pryl Ät gÄngen!Tips pÄ snygga trÄdlösa laddningsstationer (inte plastiga/nördiga) som gÀrna fÄr ladda bÄde telefon, klocka och AirPods?
Om du tÀnker pÄ B&O-laddaren sÄ absolut!Shit... Zens ger dig 2x QI + Watch-laddare, byggt i stÄl & Aluminium för samma pengar ^^
En seiko gör samma jobb som en Rolex för en brÄkdel av prisetShit... Zens ger dig 2x QI + Watch-laddare, byggt i stÄl & Aluminium för samma pengar ^^