• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Apple 🍏 trĂ„den , för den som Ă€r fast i 🍎 trĂ€sket

Dom har nog tÀnkt till dÀr.
Men ja, jag vÀntar ocksÄ pÄ minin.
Men under 10.000 för en 12:a med 256gb kan jag vÀl tycka Àr ett ok pris.

NÄvÀl, vÀntan fortsÀtter..
Minin kÀnns helt klart prisvÀrd och speciellt nu nÀr det skiljer historiskt lite mellan de dyrare modellerna!

Blev en 12 Pro 256GB i silver, ska bli skönt att byta upp sig frÄn X. Förhoppningsvis Àr det bara en veckas vÀntan dÄ :)

Jag övervÀger fortfarande om det Àr vÀrt att gÄ tillbaka till iOS eller inte. GÄr det att sÀkerhetskopiera sina kontakter frÄn iCloud till sitt Google-konto pÄ ett smidigt sÀtt?

HÀmtar upp min 12 Pro om en vecka pÄ Apple Store ...om allt gÄr rÀtt.

KÀndes helt rÀtt att uppgradera nu. Skippade Xs och 11.

NÄgon som har koll pÄ om man fÄr telefonen den 23:e eller skickas den 23:e om man förbestÀller ifrÄn Apple?

PÄ fyra Är har jag haft tvÄ 6s, tvÄ 8 som jag bytt skÀrm pÄ en gÄng var, en xs och 11 pro som redan fÄtt ett skÀrmbyte.
Hur lyckas ni behĂ„lla era telefoner i flera Ă„r???🙈

PÄ fyra Är har jag haft tvÄ 6s, tvÄ 8 som jag bytt skÀrm pÄ en gÄng var, en xs och 11 pro som redan fÄtt ett skÀrmbyte.
Hur lyckas ni behĂ„lla era telefoner i flera Ă„r???🙈
Jag byter telefon varje Är , har haft alla iPhone modellerna som slÀppts varje Är sen iPhone 3.
plus iPhone 2 ( frĂ„n usa ) har endast pajat en skĂ€rm under den tiden. Efter iPhone 4s har jag aldrig ens haft skal eller skĂ€rmskydd pĂ„ mina nallar 😃 . Under den mobil cykeln har det ingĂ„tt mĂ„nga fyllor och hĂ„rda arbeten med nallen i fickan. SĂ„ jag vet inte vad du gör med telefonerna !

Jag byter telefon varje Är , har haft alla iPhone modellerna som slÀppts varje Är sen iPhone 3.
plus iPhone 2 ( frĂ„n usa ) har endast pajat en skĂ€rm under den tiden. Efter iPhone 4s har jag aldrig ens haft skal eller skĂ€rmskydd pĂ„ mina nallar 😃 . Under den mobil cykeln har det ingĂ„tt mĂ„nga fyllor och hĂ„rda arbeten med nallen i fickan. SĂ„ jag vet inte vad du gör med telefonerna !
Samma hÀr faktiskt. Min iPhone 5 sprack dock i underkant,efter att jag skulle kasta den pÄ en vÀska men missade och trÀffade en sten i central park.

Annars har jag haft tur, eller vad man nu kallar det, Àr ganska rÀdd om mina prylar generelt.

Samma hÀr faktiskt. Min iPhone 5 sprack dock i underkant,efter att jag skulle kasta den pÄ en vÀska men missade och trÀffade en sten i central park.

Annars har jag haft tur, eller vad man nu kallar det, Àr ganska rÀdd om mina prylar generelt.
Inget bra kasst , jag sĂ€nkte kungen i kubb frĂ„n typ 5m med min iPhone 6. Den höll 😁 ( jo jag va full)

En klassiker Àr ju att den glider ur fickan nÀr man har mjukisar.
En skivstÄng pÄ gymmet tog en.
Det dummaste var nog dock senast nĂ€r den gled ner bredvid förarstolen, sprack nĂ€r jag flyttade stolen för att komma Ă„tđŸ˜©

En klassiker Àr ju att den glider ur fickan nÀr man har mjukisar.
En skivstÄng pÄ gymmet tog en.
Det dummaste var nog dock senast nĂ€r den gled ner bredvid förarstolen, sprack nĂ€r jag flyttade stolen för att komma Ă„tđŸ˜©
Jo jag vet dom Àr hala , men jag Àr faktiskt vÀldigt försiktig med mina telefoner nuförtiden.
klockor och telefoner fĂ„r man behandla med kĂ€rlek 😉

Tips pÄ snygga trÄdlösa laddningsstationer (inte plastiga/nördiga) som gÀrna fÄr ladda bÄde telefon, klocka och AirPods?

Tips pÄ snygga trÄdlösa laddningsstationer (inte plastiga/nördiga) som gÀrna fÄr ladda bÄde telefon, klocka och AirPods?
Kör med Bang & Olufsen -laddare hÀr hemma, snygga och gör jobbet. Dock bara en pryl Ät gÄngen!

Första gÄngen pÄ mkt lÀnge som man blev riktigt sugen pÄ en ny iphone. Formatet pÄ Iphone 12 mini kÀnns helrÀtt mÄste jag sÀga.

Shit... Zens ger dig 2x QI + Watch-laddare, byggt i stÄl & Aluminium för samma pengar ^^
Om du tÀnker pÄ B&O-laddaren sÄ absolut!
Försöker hÄlla mig till deras elektronik sÄ lÄngt det gÄr, kan tyckas vara löjligt kanske men kan inte rÄ för det. :cigar:

(Sen har jag ingen aktivitetsklocka sÄ inget behov av "watch-laddare")

10FE0354-EF9B-4FAA-BAE8-1341A82D2E04.jpeg

Wow 12 mini ser nice ut. FĂ„r vĂ€nta till februari innan jag fĂ„r ut en som företagsnalle. Äntligen nĂ„got i en vettig storlek.

Tillbaka
Topp