Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀr man vÀl skaffat en mini... finns det nÄgon bra ersÀttningsapp för Watch Check? Verkar inte finnas till Ios. Kan inte minnas om det fanns dÄ det begav sig senast för min del heller...
ToolwatchNÀr man vÀl skaffat en mini... finns det nÄgon bra ersÀttningsapp för Watch Check? Verkar inte finnas till Ios. Kan inte minnas om det fanns dÄ det begav sig senast för min del heller...
Foto 1 taget med "vanliga kameran" Foto 2 med wide
Dessa Àr med 5x zoomDu fÄr gÀrna ta nÄgra macrobilder, eller Ätminstone sÄ nÀra du kan komma nÀr det fortfarande blir skarpa bilder.
Dessa Àr med 5x zoom
jag testade det men det blev typ inget macroOch utan zoom sÄ nÀra du kommer? Sorry för en massa konstiga förfrÄgningar
jag testade det men det blev typ inget macro
ingen faraHm, det har varit det som har gjort att jag hÀngt kvar vid Huawei. Att kameran framförallt för macro Àr sÄ pass mycket bÀttre. FÄr ta mig en funderare, det gÄr ju alltid att komplettera med macroobjektiv. Tack för hjÀlpen
Bara att installera kamera plus dÀr kan du ta Marco bilder bÀttre Àn den inbyggda original kamera appenHm, det har varit det som har gjort att jag hÀngt kvar vid Huawei. Att kameran framförallt för macro Àr sÄ pass mycket bÀttre. FÄr ta mig en funderare, det gÄr ju alltid att komplettera med macroobjektiv. Tack för hjÀlpen
Jag har haft samma upplevelse med originalet i silikon(silikonet slÀpper frÄn sjÀlva ramen), men jag har gÄtt tillbaka till butik och alltid fÄtt nytt (2ggr)VÀntar pÄ min Iphone mini! Ni som redan fÄtt denna eller vanliga 12:an. Hade tidigare iphone originalskal i lÀder. Riktigt snyggt men urusel kvalitet (höll typ 9 mÄnader)... Finns ju hundra miljarder olika skal annars. NÄgon som kan tipsa bra skal som Àr minimala och sköna att hÄlla i?
Det rÄkar inte vara detta problem?NÄgon som kÀnner att skÀrmen har taskig kÀnslighet pÄ mini? Eller har jag dÄligt skÀrmskydd? Köpte invisible shield.
NÄgon som kÀnner att skÀrmen har taskig kÀnslighet pÄ mini? Eller har jag dÄligt skÀrmskydd? Köpte invisible shield.
Inget jag mÀrkt av iafDet rÄkar inte vara detta problem?
FÄr min Mini i morgon, men börjar bli lite smÄnojig. First gen issues liksom.
Jo. Det Àr exakt det...Det rÄkar inte vara detta problem?
FÄr min Mini i morgon, men börjar bli lite smÄnojig. First gen issues liksom.
Kör du utan skal? Om ej, testat med skal?Jo. Det Àr exakt det...
Menar du skÀrmskydd? Jag har kört bÄde med och utan skal och det gör ingen skillnad.Kör du utan skal? Om ej, testat med skal?
GÄr i samma tankar......svÄrt bara att ta klivet....skulle fÄ 1885:- i inbyte.......kÀnns snÄlt......det som lockar mest Àr att den Àr mindre..........resten Àr ju mest glass och ballonger....NÄgon som bytt frÄn en SE-2 till 12 Mini?
Lite intresserad av o höra lite inputs.
kolla med Mresell, tror de betalar bÀttreGÄr i samma tankar......svÄrt bara att ta klivet....skulle fÄ 1885:- i inbyte.......kÀnns snÄlt......det som lockar mest Àr att den Àr mindre..........resten Àr ju mest glass och ballonger....
Ja exakt!GÄr i samma tankar......svÄrt bara att ta klivet....skulle fÄ 1885:- i inbyte.......kÀnns snÄlt......det som lockar mest Àr att den Àr mindre..........resten Àr ju mest glass och ballonger....