• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Apple 🍏 trĂ„den , för den som Ă€r fast i 🍎 trĂ€sket

Har en IPhone 8 Plus 64GB som börjat strula/blivit seg senaste tiden. Har varit vĂ€ldigt nöjd med telefonen sedan den införskaffades för nĂ„gra Ă„r sedan. Är sĂ„ledes ute efter nĂ„got liknande. Vill gĂ€rna ha stor skĂ€rm och relativt mycket lagringsutrymme. Tips mottages tacksamt pĂ„ modeller jag bör övervĂ€ga.

Semi-OT, men har alltid undrat varför inte Iphone erbjuds i Space Grey eller nÄgon av de andra fÀrgerna till MacBock Pro och Air.

Ska bestÀlla Mini frÄn Telenor. De verkar inte ha originaltillbehör utan t.ex. Belkin-laddare. Skönt att bara ha en bestÀllning och ett paket, men Àr det nÄgon nÀmnvÀrd skillnad sÄ att det Àr vÀrt att bestÀlla separat?

BestÀllde en röd mini idag.

iPhone+12+(PRODUCT)RED.png

Extraglas Àr ju ett mÄste. Snacka om att det har rÀddat mÄnga skÀrmar för mig. Har sprÀckt och fÄtt byta extraglaset ett antal gÄnger sista Ären. Inte en enda gÄng har vanliga glaset sprucket under. Jag brukar inte bestÀlla billigt frÄn asien utan köpa det dyraste som typ teknikmagasinet eller kjell har, och jag mÀrker ingen skillnad i kÀnsla mot glaset under.
Jag har kört med bÄda dyra och billiga glas. Har inte mÀrkt nÄgon skillnad bortsett frÄn lite mer pÄkostade förpackningar.

Butiker som TM och Kjell mÄste ju tjÀna pengar ocksÄ, dÀrav de högre priserna.

12 Pro Àr ju nya ;)
Tror du syftar pÄ vanliga 11 och 12?

Ok, sÄ hÀr dÄ :) Det Àr konstigt att Samtliga modeller av Iphone inte sÀljs som Spacegrey eller de fÀrger som finns till Apples laptops sÄ att man kan matcha fÀrg oavsett vilken modell man har pÄ telefon eller dator.

EDIT: Sen vet jag inte om grafit verkligen Àr samma fÀrg som Space Grey. Vore ju mÀrkligt att ge fÀrgen ett nytt namn om det Àr samma.

Ok, sÄ hÀr dÄ :) Det Àr konstigt att Samtliga modeller av Iphone inte sÀljs som Spacegrey eller de fÀrger som finns till Apples laptops sÄ att man kan matcha fÀrg oavsett vilken modell man har pÄ telefon eller dator.

EDIT: Sen vet jag inte om grafit verkligen Àr samma fÀrg som Space Grey. Vore ju mÀrkligt att ge fÀrgen ett nytt namn om det Àr samma.
Man bytte vÀl fÀrger nÀr man slutade med aluminium pÄ baksidan av telefonerna? SvÄrt att göra glas i samma fÀrg som metall antar jag.

jag har sagt i flera Är att sÄ fort apple (eller android-variant) slÀpper en mindre telefon sÄ ska jag skaffa den
nu Àr jag sjukt pepp pÄ mini men samtidigt sÄ Àr det inget fel pÄ min iPhone X ..... vad göra? :eek:

jag har sagt i flera Är att sÄ fort apple (eller android-variant) slÀpper en mindre telefon sÄ ska jag skaffa den
nu Àr jag sjukt pepp pÄ mini men samtidigt sÄ Àr det inget fel pÄ min iPhone X ..... vad göra? :eek:
SÄ lÀnge du Àr nöjd och mjukvaran Àr uppdaterad sÄ finns det ingen anledning att byta.

My bad! Var helt sÀker pÄ att 12 PRO fanns i space grey men den heter visst grafit nu, osÀker som du sÀger om det Àr samma fÀrg eller ej!

11 Pro finns (fanns) iaf i space grey!

tror faktiskt jag ska Äka in till Elgiganten pÄ lunchen och försöka fÄnga upp en iphone 12 mini under morgondagen :)

Jag mĂ„ste frĂ„ga varfĂ€r alla som hĂ€mtar sina mobiler bara postar bild pĂ„ kartongen??? Verkligen superkonstigt đŸ€”
Finns inte sĂ„ mkt intressant i den, dokumentation, usblightning-kabel och simverktyg. HĂ€r kan du fĂ„ en bild med en iPhone 12 pĂ„ en kartong. ;) Kan skicka en bild pĂ„ hela”upplevelsen” ikvĂ€ll.

Bilagor

• 14B627E9-8905-42C0-A9DA-BA6DBE545A41.jpeg
    14B627E9-8905-42C0-A9DA-BA6DBE545A41.jpeg
    242.6 KB · Visningar: 7
DÄ var den uppackad, skÀrmskydd pÄ och appar installerade :)

Den hade gÀrna fÄtt varit ytterligare lite mindre för min del :) men definitivt ett steg i rÀtt riktning

i morgon bÀr det av mot apple store emporia för att hÀmta upp ett brunt lÀderskal

IMG_5064.JPG
IMG_5065.JPG
IMG_5071.JPG
IMG_5074.JPG

Finns inte sĂ„ mkt intressant i den, dokumentation, usblightning-kabel och simverktyg. HĂ€r kan du fĂ„ en bild med en iPhone 12 pĂ„ en kartong. ;) Kan skicka en bild pĂ„ hela”upplevelsen” ikvĂ€ll.

Dom har t.o.m slutat att skicka med laddare , sĂ„ det finns inte mycket kvar att ta bild pĂ„ 😉

Mobilen? Som en paketöppning av ny klocka men bara posta bild pĂ„ boxen â˜ș

Alltid kul att se andra bilder Ă€n fĂ€rdiga produktbilder. @Bergets Ă€r ett fördöme đŸ„ł

Mobilen? Som en paketöppning av ny klocka men bara posta bild pĂ„ boxen â˜ș

Alltid kul att se andra bilder Ă€n fĂ€rdiga produktbilder. @Bergets Ă€r ett fördöme đŸ„ł
Haha jo jag vet , hÀmtade den direkt efter jobbet.
Först 2h trĂ€ning sen Ă€ta Ă„ sen kan man Ă€gna sig Ă„t nörderi ! Hade jag öppnat kartongen hade jag aldrig kommit ivĂ€g till trĂ€ningen idag 😂

Tillbaka
Topp