nobblan
Basic
Sorry, my bad! Den Àr precis sÄld. Ska uppdatera annonsen nu.Försökte skicka PM till dig ang telefonen, men tillÄts inte. Du kanske ska se över dina instÀllningar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sorry, my bad! Den Àr precis sÄld. Ska uppdatera annonsen nu.Försökte skicka PM till dig ang telefonen, men tillÄts inte. Du kanske ska se över dina instÀllningar?
KÀlla pÄ att skÀrmen Àr mjukare?Köp displayskydd till iPhone 12. Den nya skÀrmen Àr mjukare Àn tidigare, tÄligare mot sprickor men drar till sig repor vÀldigt lÀtt.
KÀlla pÄ att skÀrmen Àr mjukare?
Jag tror att den Àr lite tÄligare mot repor eller lika reptÄlig som iPhone 11
Jag har alltid kört med displayskydd. Först de i plast, och nu de i glas.Jag skulle kanske sagt att jag inte haft en iPhone 11, sÄ den kanske alltid varit lika kÀnslig mot repor. DÀremot Àr det i princip vad som hÀnder om du gör glas mjukare (vilket Apple gjort med iPhone 12). Det blir tÄligare mot sprickor men kÀnsligare mot repor. Jag verkar heller inte ensam om att rapportera det, om du googlar.
Vill du utföra ett mer adekvat test Àn det dÀr kan du ta en iPhone 12 utan skydd med ett gÀng nycklar och en annan telefon i samma ficka. Dumt? Ja.
Jag har alltid kört med displayskydd. Först de i plast, och nu de i glas.
Apple sÀger varje Är att glaset Àr reptÄligare, men ÀndÄ blir glaset repad. Jag tar dessutom hand om mina prylar.
Googlar? Anedoktiska berÀttelser?
Jag föredrar videos som den jag lÀnkade
Jag har dock inte pÄstÄtt att glaset Àr reptÄligare...Jag kan ladda upp en bild om du vill att min berÀttelse nÄr upp till samma validitet som videon. För den visar inte mera Àn hur reptÄlig skÀrmen Àr i Mohs hÄrdhetsskala. Faktum kvarstÄr, "glas is still glas" osv du kan ju lyssna pÄ resonemanget i videon. Vill du göra glaset tÄligare mot sprickor sÄ mÄste du göra glaset mjukare.
Jag har dock inte pÄstÄtt att glaset Àr reptÄligare...
Ville bara ha en kÀlla som bekrÀftar att den Àr kÀnsligare jÀmfört med föregÄende modeller.
Och om du kollar videon sÄ Àr designen pÄ telefonen en bidragande faktor till att glaset inte spricker lika lÀtt
Jag klickade hem tre stycken i glas frÄn Wish för 60 kr. Frakten brukar ta över en mÄnad, men kom fram efter en vecka. CrazyJa alltsÄ jag har ingenting att hÀnvisa till som jag skulle betrakta som en kÀlla, inbegripet videos.
Hur som helst detta Àr min första iPhone pÄ fem Är, sÄ det kan ligga nÄgot i att utvecklingen har gÄtt till mjukare glas pÄ ett sÀtt som i vart fall för mig var överraskande. Blir definitivt displayskydd framöver.
Jag klickade hem tre stycken i glas frÄn Wish för 60 kr. Frakten brukar ta över en mÄnad, men kom fram efter en vecka. Crazy
Köp displayskydd till iPhone 12. Den nya skÀrmen Àr mjukare Àn tidigare, tÄligare mot sprickor men drar till sig repor vÀldigt lÀtt.
Körde du glas?Skumt, alla oberoende tester sÀger tvÀrtom??
Min X sÄg hemsk ut efter 2 Är, dÀrför provade jag för första gÄngen (ever) ett skÀrmskydd pÄ min 11 pro, men fifan för kÀnslan, aldrig mer..
NÀr 12`an landar i min hand blir det naket som alltid förr..
Skumt, alla oberoende tester sÀger tvÀrtom??
Min X sÄg hemsk ut efter 2 Är, dÀrför provade jag för första gÄngen (ever) ett skÀrmskydd pÄ min 11 pro, men fifan för kÀnslan, aldrig mer..
NÀr 12`an landar i min hand blir det naket som alltid förr..
Vet inte riktigt faktiskt, dom monterade det i butiken med hjÀlp av nÄgon maskin. Problemet Àr att man kÀnner kanten mycket tydligt, jag antar att skyddet Àr rÀtt tjockt.Körde du glas?
LÄter som glas, men att det var för litet.Vet inte riktigt faktiskt, dom monterade det i butiken med hjÀlp av nÄgon maskin. Problemet Àr att man kÀnner kanten mycket tydligt, jag antar att skyddet Àr rÀtt tjockt.
De har inte hunnit fĂ„ de Ă€nnu tror ja.Ăr det ingen som tröttnat pĂ„ sin iPhone SE 2020 nu nĂ€r 12 Mini slĂ€pps?
VÀntar pÄ min Iphone mini! Ni som redan fÄtt denna eller vanliga 12:an. Hade tidigare iphone originalskal i lÀder. Riktigt snyggt men urusel kvalitet (höll typ 9 mÄnader)... Finns ju hundra miljarder olika skal annars. NÄgon som kan tipsa bra skal som Àr minimala och sköna att hÄlla i?
Hade du sprÀckt nÄgot om du inte satt pÄ det tunna glaset dÄ?Extraglas Àr ju ett mÄste. Snacka om att det har rÀddat mÄnga skÀrmar för mig. Har sprÀckt och fÄtt byta extraglaset ett antal gÄnger sista Ären. Inte en enda gÄng har vanliga glaset sprucket under. Jag brukar inte bestÀlla billigt frÄn asien utan köpa det dyraste som typ teknikmagasinet eller kjell har, och jag mÀrker ingen skillnad i kÀnsla mot glaset under.
Jag Àr inne pÄ mitt andra Krusell Sandby, greppvÀnligt och bygger inte sÄ mycket. Verkar heta Sandcover till mini.
Covers
Shop high quality, stylish phone cases and covers at Krusell. Cases for iPhone, Samsung, Sony and more. Swedish designed phone cases made from qualitative premium materials to protect your phone whilst providing you with a great look.www.krusell.se
Det tror jag absolut. Innan jag började köra extraglas för nÄgra Är sedan sÄ sprack alltid skÀrmarna nÀr man tappade de i marken. Nu spricker bara ytterskÀrmen. Nu har jag sÀkert jinxat mig sjÀlv dock.Hade du sprÀckt nÄgot om du inte satt pÄ det tunna glaset dÄ?