• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Apple 🍏 trĂ„den , för den som Ă€r fast i 🍎 trĂ€sket

Äh, vi hĂ„ller oss nĂ„gorlunda till Ă€mnet. â˜ș

Var ju ocksĂ„ ute efter Ă€kta fibercase, inte bara ett av de tusentals i vanlig plast/gummi och ett grafiskt tryck. Vet inte om jag skulle vilja ha ett klarlackat faktiskt, skulle sannolikt bli halt som en tvĂ„l(?) Fast - sĂ„ klart coolare. Är helt med dig.
De klarlackade jag sett bestÄr oftast enbart av baksidan, och sedan dÄ en ram i gummi. Blir genast klumpiga enligt mig.
Klarlack kan ju Àven vara matt. Menar bara att man kan se konstruktionen utan ett tÀckande lager.

Kört quadlock pÄ mina 3 senaste iPhones, stadigt och hÄllbart samt dÄ möjligheten att fÀsta i bilen, cykeln eller pÄ armen vid motionerande.

Kostar dem seriöst 6700kr?đŸ€”
Sen hur 550 dollar i US bli 6700 Àr nÀsta frÄga, fortfarande dyrt Àven i US.. Sen kÀnns konstruktionen med mesh kanske inte sÄ hÄllbar, kan nog ganska fort bli hÄl i meshet och dÄ Àr dom inte ett dugg sköna

Senast Àndrad:
nÄgon som kommer köpa dess :)

JA! Dom rymdgrÄa sÄg nice ut, men inte sÄ lÀnge dom hÄller det priset :eek::p! Och för det priset hade jag nog velat haft lite mer en 20 timmars lyssning.

Jag har bestÀllt, Àlskar syncningen mellan min iPod Pros och enheterna, sÄ givet att det blir ett par Maxi OcksÄ.
Mitt resonemang som försvarar prislappen Àr mitt höga förtroende till Apple, jag rÀknar utan tvekan om att bli 100 nöjd.

Jag har bestÀllt, Àlskar syncningen mellan min iPod Pros och enheterna, sÄ givet att det blir ett par Maxi OcksÄ.
Mitt resonemang som försvarar prislappen Àr mitt höga förtroende till Apple, jag rÀknar utan tvekan om att bli 100 nöjd.
Finns egentligen bara en sak som avgör om jag köper dom eller inte. Det Ă€r om bĂ„garna Ă€r sĂ„ smĂ„ att dom sitter bra pĂ„ mitt minihuvud 🙂.
Jag Àr övertygad om att jag kommer bli nöjd om det blir ett köp

NÄgon som vet hurpass svett-/vattentÄliga Maxi Àr? Sjukt nöjd med mina Airpods, men nÀr man reser och trÀnar skulle det vara nice med nÄgra on ear som Àr lika bra.

NÄgon som vet hurpass svett-/vattentÄliga Maxi Àr? Sjukt nöjd med mina Airpods, men nÀr man reser och trÀnar skulle det vara nice med nÄgra on ear som Àr lika bra.
Ingen information frÄn Apple, men jag tror att man kan med sÀkerhet sÀga att Maxi inte Àr Àmnade att sitta pÄ en svettig skalle vid trÀning, dÀr skall vanliga iPods Pro med fördel tjÀnstgöra.
Resor ska sÄklart inte vara nÄgot problem sÄ lÀnge man inte tÀnkt vandra genom djungeln :)
Lite lÀtt vattenstÀnk frÄn regn osv lÀr dom hantera lika bra/dÄligt som t.ex Bose QC35, dvs duscha inte med dom.

Bose och Sony har varit ledande inom Noise cancelling, Apple har finanseringen för att komma in i ligan men jag har svĂ„rt att tro att deras NC och ljud kan vara SÅ bra redan vid första versionen att det kan motivera 150% av priset för de allra senaste Sony M4. En mĂ€rklig funktion Ă€ven fast jag förstĂ„r den delvis för att det Ă€r Apple Ă€r varför de inte har en av/pĂ„-knapp, det passar inte min anvĂ€ndningssĂ€tt dĂ„ jag ibland gĂ„r dagar utan att jag anvĂ€nder mina Sony och sedan har pĂ„ mig dom en kort stund, ska dĂ„ hörlurarna ligga och dra ström i tvĂ„ timmar och sedan ha ett djupssömnslĂ€ge som garanterat kommer sĂ€nka batteritiden över en lĂ€ngre periods frĂ„nvaro av anvĂ€ndande.

Ingen information frÄn Apple, men jag tror att man kan med sÀkerhet sÀga att Maxi inte Àr Àmnade att sitta pÄ en svettig skalle vid trÀning, dÀr skall vanliga iPods Pro med fördel tjÀnstgöra.
Resor ska sÄklart inte vara nÄgot problem sÄ lÀnge man inte tÀnkt vandra genom djungeln :)
Lite lÀtt vattenstÀnk frÄn regn osv lÀr dom hantera lika bra/dÄligt som t.ex Bose QC35, dvs duscha inte med dom.

Inte hittat nÄt frÄn Apple heller, men nÄgon av tekniktidningarna pÄ nÀtet skrev IP inte ett skit-klassning typ. Fan! Kommer vÀl i nÄgon pro-modell framöver för 8500:-

Tog steget frÄn Android tillbaka till iPhone 12 Mini igÄr.

1. Storleken Àr perfekt
2. iOS Àr otroligt anvÀndarvÀnligt
3. Lirar bra ihop med min iPad
4. Det Àr lÀttare att gÄ frÄn Android till iOS Àn tvÀrt om. Det gÄr till exempel att importera kontakter i iOS frÄn exempelvis sitt Google-konto

I det stora hela Ă€r jag vĂ€ldigt nöjd med telefonen sĂ„ hĂ€r lĂ„ngt 😍

Tog steget frÄn Android tillbaka till iPhone 12 Mini igÄr.

1. Storleken Àr perfekt
2. iOS Àr otroligt anvÀndarvÀnligt
3. Lirar bra ihop med min iPad
4. Det Àr lÀttare att gÄ frÄn Android till iOS Àn tvÀrt om. Det gÄr till exempel att importera kontakter i iOS frÄn exempelvis sitt Google-konto

I det stora hela Ă€r jag vĂ€ldigt nöjd med telefonen sĂ„ hĂ€r lĂ„ngt 😍
Har en 12 Pro Max men har varit sugen att prova Mini mest för storleken 😊. Ibland vore det skönt med en kompakt telefon hehe.

FĂ„r plocka en ny telefon via jobbet en gĂ„ng om Ă„ret sĂ„ det gĂ€ller att passa pĂ„ 😃
Hahaha klockren arbetsgivare som erbjuder sĂ„dana förmĂ„ner och givetvis ska du passa pĂ„ đŸ˜ŽđŸ„ł. Synd bara att Mini inte har samma kamera hĂ„rdvara som Max dĂ„ hade den varit GIVEN direkt för min del.

Hahaha klockren arbetsgivare som erbjuder sĂ„dana förmĂ„ner och givetvis ska du passa pĂ„ đŸ˜ŽđŸ„ł. Synd bara att Mini inte har samma kamera hĂ„rdvara som Max dĂ„ hade den varit GIVEN direkt för min del.
Aa. Max's kamera Ă€r riktigt bra, Ă€ven i lite mörkare miljöer. Minis kamera ska ocksĂ„ vara bra 😃

Fick min Magsafe wallet idag. Upplever magneterna som starka. Schysst att kunna ta loss den nÀr man Àr hemma

185F3D96-6D56-4D15-9E23-EAAF1B91EDB5.jpeg
65F847EE-61FC-4F2A-9A90-978AA4642C21.jpeg

70988FB5-CCC8-4ABF-85E5-26B15FA81914.jpeg

Senast Àndrad:
Ja kameran pĂ„ Max Ă€r klockren! Tror absolut inte kameran pĂ„ Minin Ă€r dĂ„lig MEN kunde jag önska hade jag velat ha exakt samma hĂ„rdvara och sensorer som Max har 😊.

Fick min Magsafe wallet idag. Upplever magneterna som starka. Schysst att kunna ta loss den nÀr man Àr hemma

185F3D96-6D56-4D15-9E23-EAAF1B91EDB5.jpeg
65F847EE-61FC-4F2A-9A90-978AA4642C21.jpeg
Har velat testa de lÀnge men ingen butik har haft det inne, Àr ju rÀtt dyrt att köpa pÄ chans.
Det jag Àr rÀdd för Àr hur stark magneten verkligen sitter, tÀnker att den inte fÄr ramla av nÀr man slidar in och ur jeansfickor 100 gÄnger om dagen :)

Tillbaka
Topp