adress
Friends of KS
Troligt. 42mm är inte stor.Jo men jag provade att ha 42 på höger, och det kändes stort. Kan det bara vara att jag är ovan att ha klockor på höger arm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Troligt. 42mm är inte stor.Jo men jag provade att ha 42 på höger, och det kändes stort. Kan det bara vara att jag är ovan att ha klockor på höger arm?
Absolut. Men 42 mm display är litet och 38 ännu mindre. Man får inte blanda ihop med en klocka där läsbarhet är enklare. Testa att läsa text, kolla bild eller kolla kartan..., stor skillnadJo men jag provade att ha 42 på höger, och det kändes stort. Kan det bara vara att jag är ovan att ha klockor på höger arm?
Går ju visst att svara på SMS? Använder det hela tiden. Dikteringen fungerar supebra.
Nä, något tangentbord har den inte. ÄnnuAha, hade så klart inte tänkt på dikteringen. Prövade precis och det var ju grymt smidigt. Men det går inte att skriva ett sms va? Eller har jag missat något?
Eller också byter man till sin iPhone - om man absolut vill svara med tangentbord. Det är ju inte alla sms eller mail som behöver omedelbart svar. Bara att kunna läsa tycker jag är en fördel.Aha, hade så klart inte tänkt på dikteringen. Prövade precis och det var ju grymt smidigt. Men det går inte att skriva ett sms va? Eller har jag missat något?
Supersmidigt att diskret kolla mess o mail mm på AW om man sitter i möte.
Samma kalender som i din iphoneYes, det tycker jag är fördelen så här långt, dock har jag inte använd den på jobbet än då jag är pappaledig två veckor till. Men spontant känns det som en bra "jobbklocka" med kalender, attgöralista, kolla mail/sms på möten etc. Kan man förresten ställa in så man ser möten/aktiviteter typ nästa månad?
Med WatchOS 2.0 kommer du även kunna snurra dig in i framtiden med kronan.Yes, det tycker jag är fördelen så här långt, dock har jag inte använd den på jobbet än då jag är pappaledig två veckor till. Men spontant känns det som en bra "jobbklocka" med kalender, attgöralista, kolla mail/sms på möten etc. Kan man förresten ställa in så man ser möten/aktiviteter typ nästa månad?
Hörrni, är det försvarbart att ha en "riktig klocka" på vänster arm och en Apple watch på höger arm samtidigt? Tänkte mig en 38mm space grey på svart gummi...
Med WatchOS 2.0 kommer du även kunna snurra dig in i framtiden med kronan.
http://www.apple.com/se/watchos-2-preview/ Scrolla ner lite här så ser du.
Hur har det gått med din svarta länk ?Supersmidigt att diskret kolla mess o mail mm på AW om man sitter i möte.
Åker dit när de är klara med min andra klocka. De borde hört av sig nu. Hmmm... Sur....Ingen ide att bränna tid på att åka till täby två gånger. Tar ett par timmar minst.Hur har det gått med din svarta länk ?![]()
Det kan jag förstå. Har bara hittat ett liknande fall. Där låg klockan i en jeansficka - och fick missfärgning. Det löste sig med diskmedel och hett vatten. Ser inte ut att hjälpa i detta fall.Åker dit när de är klara med min andra klocka. De borde hört av sig nu. Hmmm... Sur....Ingen ide att bränna tid på att åka till täby två gånger. Tar ett par timmar minst.
Tänk bara på att den är mindre än man tror.Sugen på 38mm stål med länk alltså...
Jamen då kör du på denHar prövat, 38 på länk är enda som jag faktiskt tycker är snygg.42 för stor på mig!
Chillar på gen 2!Jamen då kör du på den![]()