• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Riktigt

Samma klockor här
image.jpeg

Blir glad av bilden. Och det är inte ens mina. :)

I skrivande stund tycker jag faktiskt att 5711 toppar den med knapp marginal. Men något som 5711 saknar gentemot 15202 är att den sistnämnda inte känns att man har den på sig.

Intressant! Kul att höra från någon som äger båda.

Som många andra går jag runt med ett Nautilus-sug men när jag ser t.ex. dina bilder på ROn och PPn bredvid varandra så är jag plötsligt inte lika säker på att Nautilus är bättre.

Måste prova någon gång...

Intressant! Kul att höra från någon som äger båda.

Som många andra går jag runt med ett Nautilus-sug men när jag ser t.ex. dina bilder på ROn och PPn bredvid varandra så är jag plötsligt inte lika säker på att Nautilus är bättre.

Måste prova någon gång...

Tycker nog att 5711 är lite bättre faktiskt. Tar emot att säga för jag gillar verkligen AP.

Vad tycker du om finishing då? Hört många som säger att 15202 är vassare.

AP är plottrigare så visst är den vid en första anblick kanske bättre. Men jag säger nog att Patek är Patek. Men jag tycker det blir lite fel att jämföra dessa två. Man ska ha båda helt enkelt.

• Like
Reactions: fc2
Är lite sugen på att testa en begagnad RO och undrar var de börjar prismässigt om man vill ha en i hyfsat skick som är minst 41 mm?
(Kan nada om AP därav den novisa frågan :))

Tillbaka
Topp