Riktigt
Samma klockor här
Blir glad av bilden. Och det är inte ens mina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt
Samma klockor här
Keramisk krans? Är den tillverkad av ember? Annars har väl embers "vanliga" black diver en dlc'ad stålring? Har du köpt den direkt från ember?Du har missat alldeles för mycket
Det är en AP från emberwatches. Keramisk krans, DLC behandlad. Helt fantastisk om du frågar mig
Grymt bra!på inrådan av @par, här är min nya (något skitiga) AP 15710 ST. Blev inget paketöppningsinlägg denna gången för var för sugen att bära den
Bezeln är inte keramisk, utan DLC behandlad rostfrittDu har missat alldeles för mycket
Det är en AP från emberwatches. Keramisk krans, DLC behandlad. Helt fantastisk om du frågar mig
Hur kan du någonsin vilja sälja den här?
Det är min ADHD som är rastlös.
Sjukt svårt att toppa den.
Lägg undan, glöm bort och plocka fram om ett år...
41mm pfttt....För oss som har lite smalare handleder så är 36mm perfekt för en RO. Enda sålda klockan som jag saknar , men jag vet att den är i goda händer.
I skrivande stund tycker jag faktiskt att 5711 toppar den med knapp marginal. Men något som 5711 saknar gentemot 15202 är att den sistnämnda inte känns att man har den på sig.
Intressant! Kul att höra från någon som äger båda.
Som många andra går jag runt med ett Nautilus-sug men när jag ser t.ex. dina bilder på ROn och PPn bredvid varandra så är jag plötsligt inte lika säker på att Nautilus är bättre.
Måste prova någon gång...
Tycker nog att 5711 är lite bättre faktiskt. Tar emot att säga för jag gillar verkligen AP.
Vad tycker du om finishing då? Hört många som säger att 15202 är vassare.Tycker nog att 5711 är lite bättre faktiskt. Tar emot att säga för jag gillar verkligen AP.
Vad tycker du om finishing då? Hört många som säger att 15202 är vassare.
100+, går att få både 15400 samt rubberclad/diver för mellan 110-120kÄr lite sugen på att testa en begagnad RO och undrar var de börjar prismässigt om man vill ha en i hyfsat skick som är minst 41 mm?
(Kan nada om AP därav den novisa frågan )
Okej! Då blir det till att sälja av lite100+, går att få både 15400 samt rubberclad/diver för mellan 110-120k
Är lite sugen på att testa en begagnad RO och undrar var de börjar prismässigt om man vill ha en i hyfsat skick som är minst 41 mm?
(Kan nada om AP därav den novisa frågan )
För att jag provat en AP RO Chrono i 41 mm och den kändes okej. Gillar inte små klockorVarför minst 41 mm?
För att jag provat en AP RO Chrono i 41 mm och den kändes okej. Gillar inte små klockor
Och har man handlederna för det är 44 överlägset bäst!Vill du ha större än 41 mm så är det offshore som gäller, 42 el 44mm
Köp en Offshore då. Föreslagsvis Divern.För att jag provat en AP RO Chrono i 41 mm och den kändes okej. Gillar inte små klockor
Finns det någon slug plan iom att alla tre ligger ute till försäljning?
Både Patek och Rolex kan ju spänna mellan otroligt kul till helt kass .En Rolex och Patek på ingång men inget speciellt så att säga.