Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magiska alla tre!
Applåder!på inrådan av @par, här är min nya (något skitiga) AP 15710 ST. Blev inget paketöppningsinlägg denna gången för var för sugen att bära den
Mina tankar kring 15202 vs. 15300.
15202 känns knappt på armen. Är otroligt snygg med ett mycket vackert urverk. Känslan är mycket bra och den andas kvalité men känns samtidigt lite skör. Det är inget man har på sig när man snickrar.
15300 sitter otroligt skönt på armen. Tycker nästan att det är en fördel att det känns att man har den på sig. Vikten och tjockleken på såväl boett som länk är endast positivt. Urverket är inte lika kul att titta på som på 15202 men inte lång efter heller. Dyr som satan att serva har jag fått uppleva. Köp en servad eller ha med i budgeten att det kan braka loss på 15 lax utan problem och då hade jag tur i oturen. Snickra med en annan klocka.
Slutsatsen blir att det inte finns något som pekar på att 15202 är den solklara vinnaren. Sett i relation till vad de kostar är 15300 minst lika bra om inte bättre faktiskt.
Håller med det mesta.
Men skulle kunna lägga till en liknelse.
15300 är resultatet halvvägs, ändå riktigt riktigt bra. 15202 fortsatte de finlira med till perfektion uppnåddes.
Eller gick tillbaks till ursprunget...Håller med det mesta.
Men skulle kunna lägga till en liknelse.
15300 är resultatet halvvägs, ändå riktigt riktigt bra. 15202 fortsatte de finlira med till perfektion uppnåddes.
Du är jävig.
Närmaste du kommer:Har tittat lite på en 15400 (15400ST.OO.1220ST.01) men vill gärna ha gummi-strap.
Hur är det med AP, har de strap från någon annan modell som passar på 15400?
Finns det någon bra sida på nätet som säljer gummi-strap till AP?
Lite tantal i tråden. Något högre densitet än 18k guld, hårt som titan.
AP är för mig mycket tilltalande, här är mina AP's för närvarande, funderar på om det är en 15202 man ska ha nästa gång...??
Diver:
Här också Divern, men på länk:
Och en liten men otroligt charmig batteriare i Tantal:
Mvh
Micke
Bra skit!
Är väl Connor McGregor som har en sån?Sett i London...
Skulle inte förvåna mig. MMA är osmakligt, klockan är osmaklig.Är väl Connor McGregor som har en sån?
Vilket jävla as! Styggelse av rang.Sett i London...