Det är i solen det händer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satan så bra den är
Ja här finns det sannerligen inte mycket att klaga på, grymt fin!
Sälja nu igen alltså?
Sälja nu igen alltså?
Det förstår jag. Helt fantastisk. Önskar att jag orkade prioritera om lite så jag kunde köpa.Håller på att då kalla fötter igen.
Den där är verkligen magisk!Håller på att då kalla fötter igen.
J - 2017H, I eller J-serie?
Monaco har ju en fin boutiqe. Nice har väl ingen tror jag, Cannes isåfall. Satsa ditt krut på Monaco!Tips på bra butiker som säljer AP i Nice och Monaco?
Vilken ref är det där? Riktigt fin14790st på jobbet så man kommer i tid
Vilken ref är det där? Riktigt fin
Där ja! Just den delen av texten hamnade vid sidan om bilden av någon anledningStår ju vid bilden? 14790st
150?Tänker att jag provar i den här tråden innan ”rimligt pris-tråden” först då det känns som att folket här har bäst koll.
Vad får man ge för en 15300, vittavlad och nyservad i fint skick idag?
Okej, det är så pass alltså? Och blå tavla runt 20% till för samma skick?
Såg två fina på Chrono24 för runt 150. Oklart om dom var servade dock.Okej, det är så pass alltså? Och blå tavla runt 20% till för samma skick?
Har väl typ inte ändrat något eller?Marknadens tveklöst bästa hommage.
Safirglasbaksida, utsmyckad rotor och kanske viktigaste av allt...mörk datumskiva!Har väl typ inte ändrat något eller?
Datumskivan gör oerhört mycket! Blir bättre helhetskänsla.Safirglasbaksida, utsmyckad rotor och kanske viktigaste av allt...mörk datumskiva!
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte skulle föredra en 5402 A-serie över 15202st men det handlar ju mer om historiken och originalet.Datumskivan gör oerhört mycket! Blir bättre helhetskänsla.