Såg ett par som fick mig att tänka på de frostade modellerna men jag tittade inte så noga då jag inte är intresserad av modellenFanns de frostade varianterna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg ett par som fick mig att tänka på de frostade modellerna men jag tittade inte så noga då jag inte är intresserad av modellenFanns de frostade varianterna?
Hehe, jag förstår det. Ville egentligen bara se om du hade några fler bilder än de som postats här tidigare!Såg ett par som fick mig att tänka på de frostade modellerna men jag tittade inte så noga då jag inte är intresserad av modellen
Tog inga bilder alls.Hehe, jag förstår det. Ville egentligen bara se om du hade några fler bilder än de som postats här tidigare!
I AP-tråden!?Satte på ett brunt gummi på min 5167.
Inte så stor skillnad men snyggt
Nu är det bara ett grönt kvar!
Najz, men nu postar du i AP trådenSatte på ett brunt gummi på min 5167.
Inte så stor skillnad men snyggt
Nu är det bara ett grönt kvar!
Var lika bra. De sista 15202 de kommer få in kommer inte direkt säljas till vanliga kunder.15202ST finns inte längre på Nymans sida.
Inte i verkligheten men en hel del kortare filmklipp på "wrist rolls" osv. Den ser riktigt fet ut då åtminstone, för vad det är värt
Veckoräknare i ytterringen? Spännande!Må vara sjukt efter med denna RO PC
Latin America Edition. MUMS.
StämmerLite efter kanske men visst har AP oxå höjt sina priser?
Stämmer
Misstänkte nästan det, 8%?
Vet du hur många %?Allt ska upp
Nu är jag dålig på siffror så kan komna ihåg fel. Har för mig att 15400 låg på 189 förut och har gått upp till 201. Divern låg väl på 194 nånting och ligger nu på 215. Så det verkar skifta lite om jag kommer ihåg rätt siffrorMisstänkte nästan det, 8%?
De tidigare priserna var enligt följande:Nu är jag dålig på siffror så kan komna ihåg fel. Har för mig att 15400 låg på 189 förut och har gått upp till 201. Divern låg väl på 194 nånting och ligger nu på 215. Så det verkar skifta lite om jag kommer ihåg rätt siffror
TackDe tidigare priserna var enligt följande:
15710ST: 193 000
15400ST: 180 000
26470ST: 269 000
Som kuriosa kan jag inflika att senaste prishöjningen innan den senaste var 1:a Juni 2017. Priserna innan var enligt följande:
Saftig höjning denna gång tur man inte väntade till i höst med att ge sig in i AP träsket !Som kuriosa kan jag inflika att senaste prishöjningen innan den senaste var 1:a Juni 2017. Priserna innan var enligt följande:
15710ST: 185 200
15400ST: 173 000
26470ST: 253 100
Fortfarande lika nöjd med divern riktigt mysig sommarklocka!
Jaa limegrönt är skojigt såhär på sommarenKul med lite färg på bandet också nu under sommaren
Gratulerar riktigt bra dendär!Min första AP och så sjukt nöjd med denna klocka.