Gillar din smak, vilka ROO-modeller är du sugen på?Haha de är ju de! Har svart o blå guld och stål. Nästa blir en ROO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar din smak, vilka ROO-modeller är du sugen på?Haha de är ju de! Har svart o blå guld och stål. Nästa blir en ROO
Haha de kan jag tala om ! Va inne på nymans o kollade lite. Fråga om va ett armband i läder kosta med lås ca50000. Va tvungen o höra vad en guldlänk skulle kosta då nånstans runt 300Magisk pjäs! Jag blir så sjukt sugen på att ha länk till min när jag ser dina bilder . Undra vad det kostar att köpa en löst.
Testa dessa två idag och är ju sugen på nån av dom eller den som kallas elefant.Gillar din smak, vilka ROO-modeller är du sugen på?
Testa 44an också!Testa dessa två idag och är ju sugen på nån av dom eller den som kallas elefant.
Rolex känns tråkigt nu när man upptäckt AP
You can do better Du verkar inne på en 42, de nya med keramisk ring är bra uppgradering jämfört med de gamla.Testa dessa två idag och är ju sugen på nån av dom eller den som kallas elefant.
Rolex känns tråkigt nu när man upptäckt AP
Få som har det.om man har handleder som kan bära upp dem.
Det är en ren vane/smak-sak, precis som jag tycker att 40 mm ser ut som barnklockor.Få som har det.
Inte bara en smak/vanefråga, det finns även hårda värden.Det är en ren vane/smak-sak, precis som jag tycker att 40 mm ser ut som barnklockor.
Har testat flera ROO 44 mm hos just Nymans och de sitter förvånansvärt bra
Haha mycket prat om 44 här nu! Får gå o testa en har medelstora handleder tror jag. Kan iaf inte köra mindre än 40mmYou can do better Du verkar inne på en 42, de nya med keramisk ring är bra uppgradering jämfört med de gamla.
Har du provat någon 44a? De är ”nästa nivå” om man har handleder som kan bära upp dem.
Tack! Yes, 2013 men ny för migSnyggt! Ny?
Kloss! Grattis.
Svårt att matcha bankrånaruren men de är tuffa.
Kan inte modellen men alla skruvarna lär vara gulaktiga då de är vitguld.Nästa klocka blir efter mycket funderande, provande och läsande en RO Chrono 39mm. Jag söker mig (som vanligt...) bakåt i tiden mot tidiga generationer.
Det jag dock inte blir klok på är utgåvorna. Jag hittar ingen riktig logik i årgångar och utföranden mellan dessa modeller:
25860ST.OO.1110ST.01
25860ST.OO.1110ST.02
25860ST.OO.1110ST.03
25860ST.OO.1110ST.04
Tavlorna växlar mellan grått, svart och blått. På vissa modeller är skruvarna som håller fast bezeln i stål och på andra i mässing.
Finns det någon expert i tråden som kan klargöra detta?
Tack!
Kan vara ute och cykla nu men är inte sista siffran där bara numret motsvarande färgen på tavlan?Nästa klocka blir efter mycket funderande, provande och läsande en RO Chrono 39mm. Jag söker mig (som vanligt...) bakåt i tiden mot tidiga generationer.
Det jag dock inte blir klok på är utgåvorna. Jag hittar ingen riktig logik i årgångar och utföranden mellan dessa modeller:
25860ST.OO.1110ST.01
25860ST.OO.1110ST.02
25860ST.OO.1110ST.03
25860ST.OO.1110ST.04
Tavlorna växlar mellan grått, svart och blått. På vissa modeller är skruvarna som håller fast bezeln i stål och på andra i mässing.
Finns det någon expert i tråden som kan klargöra detta?
Tack!
Det är inte omöjligt, vilket skulle klargöra saken betydligt!Kan vara ute och cykla nu men är inte sista siffran där bara numret motsvarande färgen på tavlan?
Det stämmerKan vara ute och cykla nu men är inte sista siffran där bara numret motsvarande färgen på tavlan?
Kanon - tackDet stämmer
Tack! Yes, 2013 men ny för mig
Snyggt! Start grattis Hur känns den på handleden? Några första tankar/reflektioner jfr med dina tidigare klockor?Tittut, debut i denna tråden!
Tack, känns och sitter bra på handleden. Ser ju mycket större ut uppifrån. Gillar verkligen länken. Vet inte ännu om jag gillar den mer eller mindre än hulken och sertin , de var lite mer färgglada vilket jag gillade . Designen med den kantiga "ringen" (vet inte vad den heter) är också lite ovant. Men helt klart en trevlig klocka.Snyggt! Start grattis Hur känns den på handleden? Några första tankar/reflektioner jfr med dina tidigare klockor?
15300 på ca 17-17.5 handledHej alla! Går i tankarna att köpa mig en 15300 men har inte haft möjlighet att testa en 39mm. När jag provat andra storlekar upplevde jag 37mm som för liten och 41mm som för stor. Är det någon som har en bild med 15300 på handleden och kan ge sina mått som referens?
Tackar tackar! Det får allt bli en blå 15300! Har du haft två olika ex eller bytt tavla? Om du bytt tavla, var det en enkel process?15300 på ca 17-17.5 handled