Den går bara att köpa i APs egna "boutiques", dvs inte i SverigeÄr det någon som vet den ungefärliga väntetiden och listpris på en 15202a i stål i Sverige, och vilka återförsäljare finns? Antar att det bara är Stockholm som gäller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den går bara att köpa i APs egna "boutiques", dvs inte i SverigeÄr det någon som vet den ungefärliga väntetiden och listpris på en 15202a i stål i Sverige, och vilka återförsäljare finns? Antar att det bara är Stockholm som gäller?
All right, tack för snabbt svar!Den går bara att köpa i APs egna "boutiques", dvs inte i Sverige
Varsågod! Bara att börja ringa runt. Är betydligt enklare att få tag på utanför EU.....All right, tack för snabbt svar!
26408or ser riktigt bra ut på dig . Vad vill de ha för den?Var och testade lite olika godingar idag av de jag har på min most wanted lista. Testade även Royal oaken och några Hublot. Sicka grejer!
Är det rackabajsaren på första bilden?26408or ser riktigt bra ut på dig . Vad vill de ha för den?
Exakt. Det var riktigt bra prisÄr det rackabajsaren på första bilden?
480K...
Jag har dålig koll på priserna då jag är rätt ny på det här. Det fanns ju lite hairlines på dem som ni kanske kan se om man zoomar in lite. Blir det såna extremt lätt? Man har väl inte klockan när man åker skateboard eller meckar med bilen?Exakt. Det var riktigt bra pris
Det blir hairlines direkt på en helguldare oavsett hur rädd man är om den . Framförallt de polerade ytorna får hairlines av minsta lilla kontakt. Störs man av det ska man nog aldrig köpa en guldklockaJag har dålig koll på priserna då jag är rätt ny på det här. Det fanns ju lite hairlines på dem som ni kanske kan se om man zoomar in lite. Blir det såna extremt lätt? Man har väl inte klockan när man åker skateboard eller meckar med bilen?
Första är ju galet fet!Var och testade lite olika godingar idag av de jag har på min most wanted lista. Testade även Royal oaken och några Hublot. Sicka grejer!
Glöm inte tull och moms som kan tillkomma utanför EU...Varsågod! Bara att börja ringa runt. Är betydligt enklare att få tag på utanför EU.....
Det var mig en fet en! Grattis!!Min andra AP
Tack ! Sen jag såg en live första gången har jag inte kunnat släppa denDet var mig en fet en! Grattis!!
Makalös!!Min andra AP
Jävlar! Den är inte att leka med, grattis!Min andra AP
Den gjorde min morgon. Grattis!!Min andra AP
Magi! Vad är det för referens?Min andra AP
Ser ut att vara en 26320OR va?Magi! Vad är det för referens?
Den går bara att köpa i APs egna "boutiques", dvs inte i Sverige
Vet iaf 2 som fått de via Nymans.
Mycket fin, svårt med alla val, Chrono eller ej, vit eller grå urtavla, guld eller silver?Min andra AP
Reglerna om boutique only kom 2018
Vad innebär Boutique edition?Boutique Edition
En speciell blå urtavla som bara säljs i AP´s egna butiker har jag för mig.Vad innebär Boutique edition?
Stämmer braSer ut att vara en 26320OR va?
Haha de är ju de! Har svart o blå guld och stål. Nästa blir en ROOMycket fin, svårt med alla val, Chrono eller ej, vit eller grå urtavla, guld eller silver?
Och jag har inte råd att köpa en av varje
ROO är ju drömmen men 500K är ju två vanliga, då kan jag ta en med grå urtavla och en med vit och ändå ha pengar överHaha de är ju de! Har svart o blå guld och stål. Nästa blir en ROO
Magisk pjäs! Jag blir så sjukt sugen på att ha länk till min när jag ser dina bilder . Undra vad det kostar att köpa en löst.Min andra AP