Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sweet! Grattis till den! 36mm?
Yes 14790Sweet! Grattis till den! 36mm?
Nice! Hade en exakt lika dan ..verket va grymt känsligt på hur den vilade över natten, drog sej hit eller dit beroende på hur den "sov" ..kanske är vanligt bland AP? Eller så va de dax för service?Jaha, då får man posta bilder i den här tråden. Min första AP är en 15703
Ingen dålig entre!Första APn Check
Original. Sen heads-up att det är lite meckigt att ta loss spännet om du ska byta själv.Vem/vilka rekommenderar ni för straps till AP?
Tack!Original. Sen heads-up att det är lite meckigt att ta loss spännet om du ska byta själv.
Beroende på modell såklart som med allt annat. Vilken/vilka tänker du på?Hej
Ganska ny på området klockor. Fråga hur ser det ut med ev väntetider på nya AP?
Eller är det inte det alls?
Som du redan fått svara så varierar det kraftigt från modell till modell.Nä. Det var nog mest en generell fråga. Har börjat kika på modellerna men inte fastnat för ngn ännu
Nä. Det var nog mest en generell fråga. Har börjat kika på modellerna men inte fastnat för ngn ännu
En Royal Oak som är ute och reser på tunnelbanan igen.
Vad heter modellen exakt? Ser fräsch ut men jag är för ny på området för att se exakt vilken det är. Det lutar nog mot en AP för min del inom en snar framtid så behöver all info jag kan få
Vilken modell är detta? Är det bara jag som är så färsk på detta så jag behöver fråga?Hej Lördag
Det där är nog också en 15202.Vilken modell är detta? Är det bara jag som är så färsk på detta så jag behöver fråga?
Kan inte alla skriva modellnummer direkt så jag slipper förstöra alla trådar
Samma modell som du nyligen frågade om fast i guld. 15202.Vilken modell är detta? Är det bara jag som är så färsk på detta så jag behöver fråga?
Kan inte alla skriva modellnummer direkt så jag slipper förstöra alla trådar
Ok tack, trodde den fick ett annat modellnummer med guld.Samma modell som du nyligen frågade om fast i guld. 15202.
Ok tack, trodde den fick ett annat modellnummer med guld.
Som nämnts i tråden är det 15202st. För att snabbt se modell för en icke WIS, börja checka om den har sekundvisare, därefter var loggan är och efter det om den ser stor eller liten ut (svårt ibland på bild) så kommer de rätt snabbt fram till vilken modell det är även om alla ser lätt lika ut, i början (senare är det gigantisk skillnad ).Vad heter modellen exakt? Ser fräsch ut men jag är för ny på området för att se exakt vilken det är. Det lutar nog mot en AP för min del inom en snar framtid så behöver all info jag kan få