Jo det är väl ett alternativ iofs. Men vi ju testa på armen innan jag köper. Det är trots allt en slant som ska hostas upp.Varför inte gråhandlare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo det är väl ett alternativ iofs. Men vi ju testa på armen innan jag köper. Det är trots allt en slant som ska hostas upp.Varför inte gråhandlare?
De är definitivt lättare att få tag i, dock är rabatterna även där mindre än historiskt sett.Kanske ska börja kika på VC istället då
Finns ju gråhandlare som har butik där du kan testaJo det är väl ett alternativ iofs. Men vi ju testa på armen innan jag köper. Det är trots allt en slant som ska hostas upp.
Det brukar inte vara något problem att prova samma modell i guld hos AD. Så får man känna på storleken.Ja du ser! Får läsa på lite. Ska ta mig till Nymans i vilket fall och prova. Hoppas de har litegrann inne.
Gå till lw och testa. Supertrevliga där!Jo det är väl ett alternativ iofs. Men vi ju testa på armen innan jag köper. Det är trots allt en slant som ska hostas upp.
Ligger precis vid sonens jobb ju! Nu får det bli en sväng till Stockholm igenGå till lw och testa. Supertrevliga där!
Ja verkligen, där kan man klämma på det mesta. Har alltid blivit väl bemött.Gå till lw och testa. Supertrevliga där!
Köpte min vita 15400 där! NöjdLigger precis vid sonens jobb ju! Nu får det bli en sväng till Stockholm igen
Boutique
Skriver upp dig på kölistan!Säg till när det är dags...
Är det inte dags att den där lämnar snart?
Bubblet? Det är slutÄr det inte dags att den där lämnar snart?
Du har mitt nummer, bara till att swishaÄr det inte dags att den där lämnar snart?
Jag vill se era divers, siktar på en sån som nästa AP