Svart tavla i all ära, men den vita tavlan gör sig riktigt bra med det mörka bandet!Tackar! Det har vart med ett litet tag nu och även om en svart tavla hägrar så har jag konstaterat att det är jäkligt trevligt med en vit tavla på sommaren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svart tavla i all ära, men den vita tavlan gör sig riktigt bra med det mörka bandet!Tackar! Det har vart med ett litet tag nu och även om en svart tavla hägrar så har jag konstaterat att det är jäkligt trevligt med en vit tavla på sommaren!
Ajaj, inte använda en så smutsig borste. Så mycket smuts polerar och slipar.Du ger mig tid och jag ger dig detsamma
Ja, men på bilden är den smutsig. Mao rengör borsten ofta vid rengöring om den blir så svart.Borsten var ren men klockan var smutsig
Ett givet köp!15400or
Bättre än vad jag trodde
Mycket det men så nära 15202or i pris vilken känns som ett givet val isfEtt givet köp!
Hur mkt skiljer?Mycket det men så nära 15202or i pris vilken känns som ett givet val isf
Ca 100 så det är ju en del pengar såklart men när man redan är uppe i den prisklassen..Hur mkt skiljer?
Hmm, prislapparna är ungefär?Ca 100 så det är ju en del pengar såklart men när man redan är uppe i den prisklassen..
strax under 400 för 15400orHmm, prislapparna är ungefär?
Vilken modell? Generellt är det lite som stålsportrolex för stål RO. Väntelistor och mög.Fyller jämnt om något halvår och funderar på en AP. Hur ser det ut på tillgången på dessa hos AD? Jag tänker Royal Oak då.
Om du inte ska ha 15202 eller blå tavla kan du hitta ganska bra prissatta hos gråhandlare relativt enkelt.Fyller jämnt om något halvår och funderar på en AP. Hur ser det ut på tillgången på dessa hos AD? Jag tänker Royal Oak då.
Finns det andra tavlor än blå?Om du inte ska ha 15202 eller blå tavla kan du hitta ganska bra prissatta hos gråhandlare relativt enkelt.
Haha japp!Finns det andra tavlor än blå?
Jag gillar den vita 15400 men skulle ju vilja testa runt och se vad jag verkligen gillar. Är det ens någon idé att gå in på Nymans? Har de något inne?Vilken modell? Generellt är det lite som stålsportrolex för stål RO. Väntelistor och mög.
15400 är ju discontinued och säljs inte hos AD längreJag gillar den vita 15400 men skulle ju vilja testa runt och se vad jag verkligen gillar. Är det ens någon idé att gå in på Nymans? Har de något inne?
Jag hade ju hoppats att det var lite som Vacheron C med prutläge och så.
Ja du ser! Får läsa på lite. Ska ta mig till Nymans i vilket fall och prova. Hoppas de har litegrann inne.15400 är ju discontinued och säljs inte hos AD längre
Senast jag var inne var det sparsamt i utbudet, inte en enda AP i stål.Ja du ser! Får läsa på lite. Ska ta mig till Nymans i vilket fall och prova. Hoppas de har litegrann inne.
15500 har ersatt 15400. Ganska lik, personligen tycker jag dock 15400 är snyggare. Tror inte de har så mycket inne. Ställde mig i kö för 15400 i december med uppskattad leverans i mars/april (svart tavla). Fortfarande inte hört något. Inte ens blivit tillfrågad om jag vill köa för 15500 istället, löstes dock på annat sätt.Ja du ser! Får läsa på lite. Ska ta mig till Nymans i vilket fall och prova. Hoppas de har litegrann inne.
Inte ens en i 33mm? En sån hade jag velat prova när det blir sthlm på semestern.Senast jag var inne var det sparsamt i utbudet, inte en enda AP i stål.
Kanske ska börja kika på VC istället dåSenast jag var inne var det sparsamt i utbudet, inte en enda AP i stål.
Varför inte gråhandlare?Kanske ska börja kika på VC istället då