• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Provade @oystercase trevliga AP igår, mycket bra!

IMG_20190706_094855.jpg
IMG_20190705_182905.jpg
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Fyller jämnt om något halvår och funderar på en AP. Hur ser det ut på tillgången på dessa hos AD? Jag tänker Royal Oak då.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Vilken modell? Generellt är det lite som stålsportrolex för stål RO. Väntelistor och mög.
Jag gillar den vita 15400 men skulle ju vilja testa runt och se vad jag verkligen gillar. Är det ens någon idé att gå in på Nymans? Har de något inne?
Jag hade ju hoppats att det var lite som Vacheron C med prutläge och så. :(
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Jag gillar den vita 15400 men skulle ju vilja testa runt och se vad jag verkligen gillar. Är det ens någon idé att gå in på Nymans? Har de något inne?
Jag hade ju hoppats att det var lite som Vacheron C med prutläge och så. :(
15400 är ju discontinued och säljs inte hos AD längre :)
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Ja du ser! Får läsa på lite. Ska ta mig till Nymans i vilket fall och prova. Hoppas de har litegrann inne.
15500 har ersatt 15400. Ganska lik, personligen tycker jag dock 15400 är snyggare. Tror inte de har så mycket inne. Ställde mig i kö för 15400 i december med uppskattad leverans i mars/april (svart tavla). Fortfarande inte hört något. Inte ens blivit tillfrågad om jag vill köa för 15500 istället, löstes dock på annat sätt. :)
 
Topp