BadkarsPiraten
Guld
Är det ett nagg i bezeln kl 07.30 cirka?
Ser ut som det, isåfall är det möjligt att det är min gamla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det ett nagg i bezeln kl 07.30 cirka?
Ser ut som det, isåfall är det möjligt att det är min gamla
Ska kika när jag kommer hem. Klart möjligt iaf, jag köpte den ifrån Jälmers Ur.
Såja, nu börjar den här tråden bli intressant igen!Happy hour
Den där rackabajsaren kan jag tänka mig som komplement när man skall bada eller plocka ur diskmaskinen.Happy hour
Bästa bad och resklockan jag ägt. Ser nästan ny ut efter 4 år. Tål allt och säkerhetskontrollen på flygplatserna tjabbar aldrig om att ta av sig den hellerDen där rackabajsaren kan jag tänka mig som komplement när man skall bada eller plocka ur diskmaskinen.
Varför ber dem dig inte att ta av den?Bästa bad och resklockan jag ägt. Ser nästan ny ut efter 4 år. Tål allt och säkerhetskontrollen på flygplatserna tjabbar aldrig om att ta av sig den heller
Bra när det inte är så mycket stål...Bästa bad och resklockan jag ägt. Ser nästan ny ut efter 4 år. Tål allt och säkerhetskontrollen på flygplatserna tjabbar aldrig om att ta av sig den heller
Lume shotsTestar lume
Ser sjukt skarp ut! Nypolerad? Riktigt bra utfört isåfall
Vad står ROPC för?Klar favorit från AP den gamla ROPC, älskar
Royal Oak Perpetual CalenderVad står ROPC för?
Nypolerad, polerades med någon avancerad lasermaskin i samband med serviceSer sjukt skarp ut! Nypolerad? Riktigt bra utfört isåfall
Helvete poppa, klockan är alldeles för långt ner.
Du kan aldrig spamma för mycket med den där!Spammar mer diver när den ändå är ute ur bankfacket.
Nypolerad, polerades med någon avancerad lasermaskin i samband med service
+1 Sjukt läcker!Du kan aldrig spamma för mycket med den där!
Synvilla ..Ser bra ut, sticker skruvhuvudena på bezeln upp mycket? Ser ut som att dem inte är helt hundra nivå? Synvilla?
Snyggt!Synvilla ..
Snyggt o helt fantastiskt tavla