• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

6C1FCDD2-6BDB-4E80-AE55-38127D883997.jpeg
Beauty

Den är knappt 32mm tom. Typ 31,5. (18 cm handled.) Den upplevs som större så stor tavla/glas samt 18mm bandbilderna. Väldigt förtjust i den. Nästan finast från sidan då den har så fin borstning och är så platt. Som ett mynt, 5,0mm tjock.
Jag var på fest i lördags och bar smoking. Detta är den perfekta smokingklockan, men jag gillar den till casual likväl. Tredje dagen på raken jag bär den (jag brukar byta varje dag vanligtvis).
AD086E15-13D9-46A8-B600-205318ADFA58.jpeg

Senast ändrad:
Den är knappt 32mm tom. 31,5 typ. Väldigt förtjust i den. Nästan finast från sidan då den har så fin borstning och är så platt. Som ett mynt, 5,0mm tjock
AD086E15-13D9-46A8-B600-205318ADFA58.jpeg
Gillar den, hög klass på den! Enda guldklockan jag har är en guldsub och den uppfattas tyvärr som rätt vulgär. Vintage AP-dressare ligger högt på inköpslistan.

Någon som har sett den svarta versionen av 15500st IRL och kan ge en hint om hur den känns gentemot grå variant (som verkar vara mycket vanligare)?

Tillbaka
Topp