Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snygg
Tack, tråkigt att jag måste sälja klockan baraSjukt snygg
https://usa.watchpro.com/audemars-piguet-close-to-completing-move-away-from-multibrand-retail/. Hittade en artikel om AP, kanske redan vart uppe för diskussion. Vad tycker ni om att AP siktar på att minska antalet butiker? Endast 40 000 klockor tillverkades förra året, det var mindre än vad jag trodde!
https://usa.watchpro.com/audemars-piguet-close-to-completing-move-away-from-multibrand-retail/. Hittade en artikel om AP, kanske redan vart uppe för diskussion. Vad tycker ni om att AP siktar på att minska antalet butiker? Endast 40 000 klockor tillverkades förra året, det var mindre än vad jag trodde!
Minskar gråhandel
Not so much.. Är inte AD som får dom roliga bitarna idag utan merparten går till deras Boutiques.
Gissa hur dom lyckas sälja Millenary, Code 11.59 och större komplikationer
Code lär sälja som smör!
Prova Hong Kong.Tips på AP boutique som kan tänkas ha 26331st ”Royal Oak Chrono 41mm” hemma?
Tips på AP boutique som kan tänkas ha 26331st ”Royal Oak Chrono 41mm” hemma?
Prag enl deras hemsida. (Väljer modell, trycker på "see it in person/find a boutique".)
Sökmotorn listar närmsta Boutique i EU och inte aktuellt lagerstatus.
Är den 33mm?
Den är knappt 32mm tom. Typ 31,5. (18 cm handled.) Den upplevs som större så stor tavla/glas samt 18mm bandbilderna. Väldigt förtjust i den. Nästan finast från sidan då den har så fin borstning och är så platt. Som ett mynt, 5,0mm tjock.Är den 33mm?
Gillar den, hög klass på den! Enda guldklockan jag har är en guldsub och den uppfattas tyvärr som rätt vulgär. Vintage AP-dressare ligger högt på inköpslistan.Den är knappt 32mm tom. 31,5 typ. Väldigt förtjust i den. Nästan finast från sidan då den har så fin borstning och är så platt. Som ett mynt, 5,0mm tjock
Suck. Det hade väl varit för mycket begärt..
Samma här. Fast jag är också sugen på 327 andra saker ocksåFan börjar känna ett växande AP sug igen
Köp.Samma här. Fast jag är också sugen på 327 andra saker också
Också lite sugen på Pam372 faktiskSamma här. Fast jag är också sugen på 327 andra saker också
Haha har exakt samma problem finns alldeles för mycket kul!Samma här. Fast jag är också sugen på 327 andra saker också
Samma här. Fast jag är också sugen på 327 andra saker också
Plasta av