Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade missat den helt ! Tycker den var asfet, bästa färgkombon på tavlan juProvade 26480ti i går, var sugen men den var lite för lätt och lite för stor.
Hade missat den helt ! Tycker den var asfet, bästa färgkombon på tavlan ju
Fan vad trist, fast ändå skönt att höra på nåt sätt. Annars hade jag nästan behövt flippa daytonan och skaffat enVansinnigt snyggt att titta på, snygg mörkblå gummirem men iom titanvikten och platta 42 mm så blev det som att ha ett stort plaststycke på sig.
Fan vad trist, fast ändå skönt att höra på nåt sätt. Annars hade jag nästan behövt flippa daytonan och skaffat en
Utseendemässigt är det ju en riktigt fullträff!
Ofan ! Sjukt nöjd med min, fast har börjat snegla lite på annat ändå. Fast ska till något extra om jag ska släppa taget känner jagMin Daytona åkte ändå
AP var helt klart en kandidat men finns nog skojigare AP för pengarna. Men som du säger, utseendemässigt sjukt bra!
Haha, satan vilken fet glasring, ser sjukt oproportionerligt ut.Provade 26480ti i går, var sugen men den var lite för lätt och lite för stor.
Det är kameran där som förvränger perspektivet i kanterna.Haha, satan vilken fet glasring, ser sjukt oproportionerligt ut.
Mycket mycket bra den därProvade 26480ti i går, var sugen men den var lite för lätt och lite för stor.
Påpekades att det var vinkeln som fick ringen att se extra bred ut men tycker den ser oproportionerligt bred ut även på dina bilder nu när det är andra vinklar. Är den bredare på den här modellen än vanligtvis?
Ärligt talat har jag inte tänkt på det innan jag läste det här. Försökte jämföra med min gamla men ser ingen skillnad om man jämför material på båda sidor av skruvarna på ringen.Påpekades att det var vinkeln som fick ringen att se extra bred ut men tycker den ser oproportionerligt bred ut även på dina bilder nu när det är andra vinklar. Är den bredare på den här modellen än vanligtvis?
Märkligt. Kanske har med tavlan eller något att göra som gör att man upplever ringen större på bildÄrligt talat har jag inte tänkt på det innan jag läste det här. Försökte jämföra med min gamla men ser ingen skillnad om man jämför material på båda sidor av skruvarna på ringen.
Kan vara tachymetern? Den ser bredare ut också. Nya visarna var så där, gamla är finare.Märkligt. Kanske har med tavlan eller något att göra som gör att man upplever ringen större på bild
Mycket möjligt. Tachymetern får tavlan att upplevas mindre till ringen antagligen som skapar illusionenKan vara tachymetern? Den ser bredare ut också. Nya visarna var så där, gamla är finare.
Typ 4000krNågon som vet vad en 1,5 länkbit till nya Royal Oaks går loss på?
Grazie!Typ 4000kr