Väldigt fel såklart men det är ju bara att vrida dem rätt. Värre när stjärnor försöker skruva ut dem framifrån. Fick slipa/polera om de jag hade på min lilla tantalklocka.Ja precis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt fel såklart men det är ju bara att vrida dem rätt. Värre när stjärnor försöker skruva ut dem framifrån. Fick slipa/polera om de jag hade på min lilla tantalklocka.Ja precis!
Saknar min gamla med men begärs väl typ 80k nu för kvartsarnaIngen RO nu. Hade gärna haft en vintage RO igen men inte till nuvarande priser. Får se om avmattning även når RO...
Hade till och med kunnat sträcka mig till det dubbla. Sjukt cool.Köpte min för 25’, det hade jag nog kunnat lägga ut även idag.
Vore trevligt med fler bilder på era AP Föredettingar funkar ju också bra
Vore trevligt med fler bilder på era AP Föredettingar funkar ju också bra
Grattis!!! Tack för att jag fick vara med vid inköpet
Rejäl pjäs, gratulerar!
Spanade faktiskt in denna för länge sen på köp & sälj. Sjukt fin!
Min före detta, jävlar vad jag saknar den.
Jag har haft 3st 36mm och kör denna 33mm nu som jag anser är minst lika kul som 36mm om inte roligare...Vilken blir man mest nöjd med? En 33mm i stål eller en 36mm TT? 16.8cm handleder.
Grattis!
Tack för rådet. Lägga till den i min klockförsäkring är prio ett på måndag.Grattis!
Var bara försiktig med den där på stan. Tror du har en rånrisk som är off the charts i dagens Stockholm. Tyvärr.
Fin bit.
Får man fråga vad du har för försäkring? Brookfield har informerat mig att deras tak är 250tkr.Tack för rådet. Lägga till den i min klockförsäkring är prio ett på måndag.
Mhmmm äkta bankrånarklocka. Grattis kompis!
Vet ej vad Tomas har men men jag försäkrade en PP värd 330k hos Folksam.Får man fråga vad du har för försäkring? Brookfield har informerat mig att deras tak är 250tkr.
Ouf, grattis mannen! @Tomas Eriksson
Synd att du känner så. Den är 35mm. Mätte många gånger innan jag sålde minBesviken på 4100 som mäter 35,9 mm. Extremt lite närvaro. 34 mm tantal kändes bättre i jämförelse. Blir nog sikte på 15300 / 39 mm.