• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

362B6206-04CB-4120-BABA-C0A2F8683A26.jpeg
Mycket trevlig. Saknar min diver men tyckte bandet va för jäkla brett :/

Varför blir ni kränkta av detta?

Säger varken att det gäller mig eller inte. Till viss del, kanske. Mer förr när klockintresset var större och kläd/stilintresset mindre.
Tröttsamt att slentriant lägga ordet kränkt i folks munnar 2019. Tror ingen av dessa herrar känner sig speciellt kränkta.

KS är ett entusiastforum för primärt klockor och jag tror att de flesta medlemmar uppskattar fokus på just entusiasm före negativ verklighetsåskådning i vart enda inlägg jag läser från dig.

Tröttsamt att slentriant lägga ordet kränkt i folks munnar 2019. Tror ingen av dessa herrar känner sig speciellt kränkta.

KS är ett entusiastforum för primärt klockor och jag tror att de flesta medlemmar uppskattar fokus på just entusiasm före negativ verklighetsåskådning i vart enda inlägg jag läser från dig.
Jag tror inte en sekund på att man är garderobiär med en AP Offshore i guld. Och det är väl inget fel med det, vad ni än verkar tycka.

Jag tror inte en sekund på att man är garderobiär med en AP Offshore i guld. Och det är väl inget fel med det, vad ni än verkar tycka.

Garderobiär såsom yrket att ta emot jackor och dylikt i en garderob?

Vad har det med ”Officiella Audemar Piguet Tråden” att göra? Eller generellt allmän bitterhet på ett klockrelaterat entusiasmforum. Borde finnas bättre plattformar för detta ändamål.

Garderobiär såsom yrket att ta emot jackor och dylikt i en garderob?

Vad har det med ”Officiella Audemar Piguet Tråden” att göra? Eller generellt allmän bitterhet på ett klockrelaterat entusiasmforum. Borde finnas bättre plattformar för detta ändamål.
Gammal referens från gula tiden som syftar på någon som helt anpassar valet av klocka efter dagens klädsel.

Tillbaka
Topp