• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Jag har haft 3st 36mm och kör denna 33mm nu som jag anser är minst lika kul som 36mm om inte roligare...
D10DA5E6-B253-4859-BECE-10491AA633E0.jpeg

Varför är den roligare? :cool: Så du upplever den inte som för liten även om det är en vanesak? Hur stora handleder har du?

Nån som har erfarenhet av 15710? Har sneglat mot dem ett tag ni och skulle vilja ha en i nån skrikig färg, typ limegrön. Vilka färger har gjorts (bortsett från ev olika tavelkonfigurationer)?

Om du skulle beskriva vad detta är för klocktyp och när den passar in bäst, vad skulle du säga då? Tycker det är intressant och kul hur folk väljer klockor och hur de själva ser på dem.
När jag ägde en sån så passade den bäst att avnjuta hemma i soffan med låst dörr.

Nemen en sportig fritidsklocka med attityd är det ju, jag hade ju dock gummi på min (vilket jag tycker passar den bättre). Så till ledig klädsel ;)

Om du skulle beskriva vad detta är för klocktyp och när den passar in bäst, vad skulle du säga då? Tycker det är intressant och kul hur folk väljer klockor och hur de själva ser på dem.
Går till vardags i kostym eller skjorta och kostymbyxor, välputsade dresskor men är en äventyrssportutövare på fritiden. En offshore är mitt sätt att klä mig lite sportigt (sneakers till kostym är inte riktigt min grej även om det kanske mentalt är ungefär motsvarande). Jag gillar Offshores för att de representerar haute horlogerie i sportigt modernt utförande.

Tillbaka
Topp