Droger.
Cocaine is hell of a drug!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Droger.
Grym, krävs ju dock en bra tass för att man ska klara bära upp denVar inne på Nymans i dag och provade den här skönheten (inte min bild).
Men jösses vilken klocka! Helt magisk tavla och den satt så förbannat bra på armen!
Upplevde den som helt perfekt men jag har ju rätt stora klockor i samlingenGrym, krävs ju dock en bra tass för att man ska klara bära upp den
Jäklar!AP-Torsdag
Hade jag haft den pjäsen så hade nog alla dagar varit AP-dagar .AP-Torsdag
Skulle se ruggigt bra ut med ett vitt gummiAP-Torsdag
Indeed snuskigt bra! Men en halv mille skulle tvinga mig att leva på nudlar i en hel veckaAP 15205BA. Grymt snygg!
Indeed snuskigt bra! Men en halv mille skulle tvinga mig att leva på nudlar i en hel en vecka
Man blir gott sugen på en AP när man kikar i denna tråden
Indeed snuskigt bra! Men en halv mille skulle tvinga mig att leva på nudlar i en hel en vecka
AP-Torsdag
Är sugen på en till AP (eller Patek) frågan är bara vilken? Förslag mottages tacksamt.
Jag skulle säga att du redan har en av dom absolut finaste, 15202. Men om du vill ha en till, 15300R ?
Det är ju där skon klämmer. Är inte så sugen på guld men vad ska man då göra!?
Är sugen på en till AP (eller Patek) frågan är bara vilken? Förslag mottages tacksamt.
Jag gillar dennaÄr sugen på en till AP (eller Patek) frågan är bara vilken? Förslag mottages tacksamt.
Jamen dåså..Det är ju där skon klämmer. Är inte så sugen på guld men vad ska man då göra!?