Aje
Basic
Vem gör inte det...? Låter som en bra plan!Jag gillar AW och AP så, I'm game
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem gör inte det...? Låter som en bra plan!Jag gillar AW och AP så, I'm game
Hmm... du har väl en 5711 också? Vad sägs om en 5712/1A-001 ?
Önska jag hade dina problem
Jamen dåså..
Edit: alltså 5711P
Om du bara visste hur nära det var att jag ägde en sådan. För att vara riktigt korrekt kan man faktiskt säga att jag ägde en sådan ett kort tag. Har dock tappt lusten för den en aning och är mer sugen på 5712R.
Ja fy fasen va cool den är !
Nån offshore modell då?
Ingen dum idé alls faktiskt. Tycker dock inte att klockan passar så bra till skjorta.
Ingen dum idé alls faktiskt. Tycker dock inte att klockan passar så bra till skjorta.
Skjorta är ändå överskattat ;-)
Nog därför typ alla på KS kör royal oak
Men med tanke på dom andra klockorna du har kan du ju ha offshoren, bra komplement till dina mindre klockor?
Håller med dig till 100 % men måste ha det i jobbet. Privat kör jag billig tischa från Kappahl.
Är sugen på en till AP (eller Patek) frågan är bara vilken? Förslag mottages tacksamt.
Bara att köra, har turen att kunna jobba i H&M T-shirt och där Offshore gör jobbet! What about the Elephant? 26470ST.OO.A104CR.01.Den som @M021 har är perfekt.
Bara att köra, har turen att kunna jobba i H&M T-shirt och där Offshore gör jobbet! What about the Elephant? 26470ST.OO.A104CR.01.
Annars har du ju några 15706AU i EU från 165.
Snygg!Bara att köra, har turen att kunna jobba i H&M T-shirt och där Offshore gör jobbet! What about the Elephant? 26470ST.OO.A104CR.01.
Annars har du ju några 15706AU i EU från 165.
Är det en diver?
Jo med vit tavla.
Han borde ha en fin samling kan man tycka.
Snyggt! Orginal?Nu på grått gummi
Snyggt! Orginal?
Snyggt! Ser bättre ut på gummi än läder.
Det är ju fan att man är för fattig, vart sinnessjukt bra på gummit!
Är det samma storlek på boetten som på en 15300?
Edit: jag menar höjden.
Jo samma case rakt av.
Bärs nättare än 15300 på länk så klart.
Nu på grått gummi
Du skapar ha begär genom att posta bilder på den där. Stora frågan dock nu när du har gummi på, vågar du bada med den?
Ska börja fnaska. Vill också ha skeleton.