Du skapar ha begär genom att posta bilder på den där. Stora frågan dock nu när du har gummi på, vågar du bada med den?
Redan gjort tät till 100m
Specad till 50m i boken men de är pga lädret.
Trycktestad till 100m
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du skapar ha begär genom att posta bilder på den där. Stora frågan dock nu när du har gummi på, vågar du bada med den?
Mkt mkt bra på gummi!
Oj, det där är en riktigt ovanlig skönhet, "Pride of China".
Messi-gummit gör sig grymt bra!Nu på grått gummi
Det är ju fan att man är för fattig, vart sinnessjukt bra på gummit!
15202.Godkväll folket!
Ligger på soffan och funderar lite och känslan är att jag är den enda som har en AP och är OWG ? Alla andra som skriver i tråden får jag känslan av har flertal klockor.
Så min fråga är, vilken AP skulle ni ha om ni bara fick ha 1 klocka??
Var den jag tänkte på också, hur "känsligt" är de urverket ? Alltså hur rädd om klockan bör man vara med 15202 ? Om man jämnför med tex den jag har ? (15400)
Var den jag tänkte på också, hur "känsligt" är de urverket ? Alltså hur rädd om klockan bör man vara med 15202 ? Om man jämnför med tex den jag har ? (15400)
Känns inte som det är ngn uppenbar skillnad på försiktighetskalan de två emellan.
Inte ? Det trodde jag, de är ju kanon, har målat upp en bild i huvudet att den är jätte känslig. Typ " kasta inte en tennisboll till hunden " känslig
Låt oss kolla med @Chrisse som kört både 15300 och 15202 nyligen.
Synpunkter?
Jag tar tom av mig min 15400 när jag ska skaka vällingflaskan till dottern. Är jag överkänslig/rädd ?
Är de så ömtåliga? Spelar med alla mina klockor utan problem.Asså... Det är en klocka och den är känslig. Man bör undvika stöter men du rör dig konstant. Undvik golf och liknande slag som genererar stor kraft i en stöt 15400ägare
26405Godkväll folket!
Ligger på soffan och funderar lite och känslan är att jag är den enda som har en AP och är OWG ? Alla andra som skriver i tråden får jag känslan av har flertal klockor.
Så min fråga är, vilken AP skulle ni ha om ni bara fick ha 1 klocka??
Ja, min uppfattning är att du är överkänslig/nojig.
Klart klockorna tål att användas.
men...kom igen...är du allvarlig med att du tar av dig klocka för att skaka välling, eller missade du en smiley?
Klockan är ju till för att användas..den är inte gjord i porslin...det är inget skitklocka som går sönder bara för att man tittar på den...
AP:n är väl inget tröskverk som Rolex, men helt normal, vanligt dagligt användande tål den definitivt.
Slit den med hälsa, och njuuuut!
Låt oss kolla med @Chrisse som kört både 15300 och 15202 nyligen.
Synpunkter?
Ska tydligen gå att sabrera med 15300.Jag tar tom av mig min 15400 när jag ska skaka vällingflaskan till dottern. Är jag överkänslig/rädd ?
Ska tydligen gå att sabrera med 15300.
@snoozar spenderar mer tid på uteställen än hemma och som pricken över i'et har han sabrerat bort datumbubblan på sin subc en blöt utekvällhaha va ?
Åhhhh en till